مرزبانی به عنوان پیشانی نظام باید در تراز انقلاب اسلامی باشد

13:32 - 04 تير 1398
کد خبر: ۵۲۸۳۲۸
نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مرزبانی به عنوان پیشانی نظام باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: اقتدار مرزبانی در مرز‌ها ناشی از اعتقادات، باور‌های دینی و روحیه شهادت طلبی است.

مرزبانی به عنوان پیشانی نظام باید در تراز انقلاب اسلامی باشدبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، آیت ا... غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با فرمانده دریابانی استان بوشهر، گفت: مرزبانی نیروی انتظامی به عنوان پیشانی نظام، باید در تراز انقلاب اسلامی باشد؛ اقتدار مرزبانی در مرز‌ها ناشی از اعتقادات، باور‌های دینی، روحیه شهادت طلبی و فضای معنوی است که نیرو‌های شجاع مرزبانی به آن آراسته شده اند.

 

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی طلایه دار پرورش نیرو‌های انقلابی است، عنوان کرد: مرزبانی همواره در خط مقدم دفاع از حریم این آب و خاک و کشور ولایی است که با وجود کارکنان متعهد و انقلابی برای دفاع از مرز‌های کشور از جان خود می‌گذرند.

 

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر اقدامات عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی را برای پرورش نیرو‌های انقلابی ارزشمند دانست و تصریح کرد: سختی کار مرزبانان همانند بسیجیان هشت سال دفاع مقدس است که با ایمان راسخ و ارزش‌های اسلامی با تمام وجود از مرز‌ها حراست می‌کنند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *