فعالیت یک سایت اینترنتی جعلی با عنوان دانشگاه آزاد/خرید و فروش داروخانه‌ها غیرقانونی است /پلیس‌های دوچرخه سوار بزودی می آیند

19:01 - 12 تير 1398
کد خبر: ۵۳۰۴۱۵
در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را در طی امروز چهارشنبه دوازدهم تیر ماه مشاهده می‌کنید.

فعالیت یک سایت اینترنتی جعلی با عنوان دانشگاه آزاد/خرید و فروش داروخانه‌ها غیرقانونی است /پلیس‌های دوچرخه سوار بزودی بر مسیر‌های ویژه دوچرخه سواری نظارت خواهند کرد /تابوت‌های جوبجی، از شایعه تا واقعیت به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه را در طی امروز چهارشنبه دوازدهم تیر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:فعالیت یک سایت اینترنتی جعلی با عنوان دانشگاه آزاد

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، یک سایت اینترنتی و یک کانال تلگرامی را معرفی و اعلام کرد این سایت و کانال متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی نیست.  

بیشتر بخوانید:پلیس‌های دوچرخه سوار بزودی بر مسیر‌های ویژه دوچرخه سواری نظارت خواهند کرد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی با تخلفات موجود در مسیر‌های ویژه دوچرخه سواری برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید:اهواز گرمترین، اردبیل خنک‌ترین شهر کشور/افزایش دما در نوار شمالی کشور/تهران هوای صاف گاهی همراه با وزش باد

کارشناس هواشناسی گفت:با خروج سامانه بارشی از کشورمان از امروز تا اوایل هفته آینده افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:خرید و فروش داروخانه ها غیرقانونی است

علی فاطمی گفت: خرید و فروش داروخانه ها امکان پذیر نیست چرا که پروانه برای یک دکتر صادر می شود و واگذاری آن به شخص دیگری غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید:معاونت‌های شهرسازی قلک و منبع درآمد شهرداری‌ها نیستند

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: یکی از مشکلات اصلی کلان شهر‌های ما تقلیل دادن موضوع شهرسازی به معماری در توسعه شهری به بارگذاری است. این در حالی است که نگاه به معاونت‌های شهرسازی به عنوان قلک و منبع درآمد باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید:فروش یک ملک به ۸ خریدار

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که یک ملک را به ۸ خریدار، فروخته بود، خبر داد و گفت: متهم از مالباختگان ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

بیشتر بخوانید:تابوت‌های جوبجی، از شایعه تا واقعیت

منطقه جوبجی در رامهرمز استان خوزستان منطقه‌ای است که از پاییز سال گذشته کار کاوش و نجات‌بخشی در آن به‌همت پژوهشگاه میراث‌فرهنگی آغاز شده و حالا با کشف چند تابوت در این منطقه تاریخی، جوبجی در صدر اخبار قرار گرفته و هر روز در این‌باره این منطقه تاریخی و تابوت‌هایی که کشف شده است اخبار جدیدتری به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:تشدید مجازات برای مجرمان سابقه دار

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه قرار است سوابق دستگیرشدگان به پرونده متهمان پیوست شود، افزود: تشدید مجازات برای کسانی که تعدد جرم دارند، اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید:آیا هواشناسی، در مورد دمای خوزستان دروغ می گوید؟

برخی از ساکنین شهرهای جنوبی کشور، معتقدند که میزان دمایی را که سازمان هواشناسی در مورد شهرهای آنها اعلام می کند، از دمای واقعی شهر، کمتر است.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *