کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

11:21 - 09 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۸۴۳
فرمانده مرزبانی استان خوزستان از عملیات موفقیت آمیز دریابانان آبادان و کشف محموله ۴۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در آبراه اروند خبر داد.

کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاقبه گزارش گروه جامعه ،سردار "لطفعلی پاکباز" در تشریح این خبر، بیان داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی، ماموران پایگاه دریابانی آبادان در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج محموله بزرگ سوخت قاچاق از طریق آبراه اروند مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با پایش دقیق منطقه، شناور مورد نظر را هنگام حمل چتری حاوی سوخت قاچاق شناسایی و در عملیاتی برنامه ریزی شده آن را هنگام خروج از کشور در دهانه اروند توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی از شناور توقیف شده، ۴۰ هزار سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشور‌های حوزه خلیج فارس که در چتری برزنتی مخصوص بارگیری شده بود، کشف کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری ۶ متهم و توقیف شناور خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع ذی صلاح شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *