خودروی خارجی قاچاق در میناب توقیف شد

12:43 - 22 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۸۵۹۷
فرمانده دریابانی استان هرمزگان از هوشیاری و تیزبینی مرزبانان شهرستان میناب در شناسایی محل اختفای یک دستگاه خودروی خارجی قاچاق در "خوریات" این شهرستان خبر داد.

خودروی خارجی قاچاق در میناب کشف شدبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ "حسین دهکی" اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه، مطلع شدند، قاچاقچیان یک دستگاه خودروی خارجی قاچاق را به وسیله شناور وارد سواحل شهرستان میناب منطقه خوریات کرده و به دلیل گل و لای بودن زمین، آن را در همان منطقه مخفی کرده اند.

وی افزود: براساس این خبر بلافاصله اکیپی از گشت‌های خودرویی برای بررسی موضوع و برخورد با متخلفان به موقعیت شناسایی شده اعزام و اقدام به بازرسی منطقه کردند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از دقایقی گشت زنی موفق شدند محل اختفای خودروی مذکور را که به طرز ماهرانه‌ای با گل و لای و شاخ و برگ درختان استتار شده بود، شناسایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان در بازرسی از محل، یک دستگاه خودروی خارجی شاسی بلند نیسان پاترول به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شناسایی و توقیف شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *