گردهمایی خودجوش مردم شهرکرد در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و اعلام انزجار از اشرار

11:04 - 28 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۹۱۹۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهار محال و بختیاری گفت: گردهمایی خودجوش مردمی «لبیک یا خامنه‌ای» در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و اعلام انزجار از اشرار و آشوبگران از ساعت ۱۰ صبح امروز در مصلی شهرکرد برگزار شد و یک حماسه بزرگ مردمی نیز هفته آینده در شهرکرد و سه شهر دیگر استان برگزار می‌شود.
گرجیعلی گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به برگزاری گردهمایی خودجوش مردمی «لبیک یا خامنه‌ای» در شهرکرد، گفت: این گردهمایی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و اعلام انزجار از اشرار و آشوبگران از ساعت ۱۰ صبح امروز در مصلی شهرکرد برگزار شد.

وی ادامه داد: البته یک حماسه بزرگ مردمی نیز هفته آینده در شهرکرد و سه شهر دیگر استان برگزار می‌شود؛ تا اوایل هفته آینده نیز هر روزشهر‌های مختلف استان، راهپیمایی‌هایی مردمی در دفاع از ارکان مختلف نظام برگزار خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهار محال و بختیاری با تاکید بر اینکه مطالبات مردم به حق است، تصریح کرد: مسئولان باید به مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم توجه کنند.
 
وی بیان کرد: متاسفانه اخیرا شاهد بروز فتنه‌ای شبیه فتنه‌های گذشته در برخی نقاط کشور بودیم و آشوبگرانی آموزش دیده با هدایت شبکه‌های بیگانه اغتشاش را هدایت می‌کردند تا مشکلاتی را برای مردم ایران اسلامی ایجاد کنند که قطعا مردم با فرامین رهبرمعظم انقلاب صفوف خود را از اشرار و آشوبگران جدا کردند و در بهترین زمان، بهترین تصمیم را گرفتند.

گرجی عنوان کرد: انسان وقتی به صحنه‌های اغتشاش و خساراتی که اشرار به اماکن عمومی، منازل مردم و پمپ بنزین‌ها وارد کردند، می نگرد ناخودآگاه یاد اظهارات بحق مقام معظم رهبری می‌افتد، چراکه خسارت وارد کردن به اموال عمومی و بیت المال تنها از اشرار برمی آید.

وی عنوان کرد: افرادی که در روز‌های اخیر با دست کثیف منافقان به مردم و اموال عمومی حمله کردند، دست‌شان در فتنه‌های سال‌های ۶۰- ۸۸- ۹۶ نیز رو شد، آن‌ها امسال نیز به همان شیوه‌های قبلی در کف خیابان اقدام کرده اند اما به کوری چشم دشمنان امسال نیز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهار محال و بختیاری تاکید کرد: شهر‌های استان چهارمحال و بختیاری آرام است؛ هیچ تجمع و ناآرامی در روز‌های اخیر در سطح استان رخ نداده است چنانچه در فتنه‌های سال قبل نیز این استان آرام بود.
 
بیشتر بخوانید: 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *