ولورهمپتون نمی‌خواهد «نونو» را از دست بدهد

15:17 - 09 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۲۳۶۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه ولورهمپتون قصدی برای از دست دادن سرمربی پرتغالی‌اش ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» مدعی شد مسئولان باشگاه ولورهمپتون قصد ندارند نونو اسپریتو سانتو را که بعد از اخراج اونای امری از آرسنال، مورد توجه این باشگاه قرار گرفته، به سادگی از دست بدهند و برای حفظ این سرمربی پرتغالی با چنگ و دندان می‌جنگند.

ولورهمپتون با هدایت این سرمربی ۴۵ ساله هم اکنون با کسب ۱۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس و بالاتر از تیم‌هایی، چون آرسنال، تاتنهام و منچستریونایتد قرار دارد.

گرگ‌ها در لیگ اروپا هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و به مرحله حذفی این رقابت‌ها رسیده اند.پس از برکناری اونای امری از سمت مربیگری آرسنال، مسئولان این باشگاه انگلیسی با نونو اسپیریتو سانتو وارد مذاکره شده‌اند و معتقدند این سرمربی پرتغالی قادر است آرسنال را دوباره به روز‌های اوجش بازگرداند.

بر اساس اخبار منتشر شده و با توجه به پیشرفتی که ولورهمپتون بعد از پیوستن نونو اسپریتو سانتو در سال ۲۰۱۷ داشته و محبوبیت این سرمربی پرتغالی بین بازیکنان و هواداران این تیم بعید به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه به راحتی اجازه جدایی او را صادر کنند. آن‌ها می‌دانند که اگر سانتو قصد ترک این تیم را داشته باشد، بخش مهمی از کادرفنی این تیم هم همراه او این تیم را ترک خواهند کرد، بنابراین برای حفظ سرمربی‌شان با چنگ و دندان مبارزه خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *