بازدید رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از دادگستری و زندان مرکزی شهرستان لردگان

10:41 - 17 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۴۸۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از دادگستری و زندان مرکزی شهرستان لردگان با مددجویان زندان مرکزی لردگان دیدار و از نزدیک وضعیت زندانیان در این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری همراه جمعی از معاونان در راستای بازدید و سرکشی، از دادگستری و زندان مرکزی شهرستان لردگان بازدید کرد

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در بدو امر با حضور در دادگستری لردگان و دیدار با کارکنان و قضات این مرکز نکاتی را جهت پیشبرد بهتر کار‌ها و ارتقاء سطح کیفی امور به آن‌ها گوشزد کرد.

وی با ذکر حدیثی گهربار از امام جواد (ع) برخورداری از توفیق الهی، واعظ درونی و ظرفیت پذیرش پند و اندرز نصیحتگر را جزء نیاز‌های سه گانه مومن از دیدگاه این امام ذکر کرد و گفت: اگر کسی بخواهد زندگی و اموراتش سبک اسلامی داشته باشد باید این سه مهم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری یکی از نعمت‌های بزرگ خداوندی را اعطاء سعادت خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: خدمت، یکی از مظاهر رفیع عبادت است و ما و شما در دستگاه قضایی ضمن برخورداری از این موهبت الهی عهده دار عدالت گستری و استیفاء حق مظلومان هستیم.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *