انصاری‌فرد: کالدرون یک بازیکن خارجی را صددرصد تایید کرد

12:32 - 17 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۴۹۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای جذب بازیکن وسواس به خرج می دهیم.

به گزارش گروه ورزشی ، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل بشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با رادیو تهران اظهاراتی داشت که در ادامه می‌خوانید:

*به نظرم شرایط تیم ما باتوجه به گذشت ۱۲ هفته خوب است. گابریل کالدرون سرمربی تیم ترکیب اصلی خود را شناخته و به مسائل فنی مسلط است. 

*روز گذشته آخرین جلسه را با کالدرون برگزار کردیم. چند بازیکن را به کالدرون معرفی کرده بودیم که یک نفر را صددرصد تایید کرد. 

*برای جذب بازیکن وسواس به خرج می دهیم. در نیم فصل بازیکن خوب و با کیفیت کم است ولی با این مسائل داریم یک بازیکن قرضی و یک بازیکن آزاد می گیریم.

*بشار رسن و رادو شوویچ طلب های قبلی باقی دارند که پول آنها را پرداخت می کنیم.

*سعی‌مان بر این است مسائل داخل باشگاه به خارج از جلسه منعکس نشود. طبیعی است که اختلاف دیدگاه و اختلاف سلیقه وجود دارد. برای مصالح تیم این مسائل را کنار گذاشته ایم.

*برای جذب بازیکن خارجی سقف مالی نگذاشته ایم و بستگی به کیفیت و آزاد یا قرضی بودن آن دارد. در مجموع قرار است پول زیادی بابت بازیکن خارجی پرداخت نکنیم.

*برای برانکو از راه های مختلف پیغام فرستادیم تا مشکل را حل کنیم. بحث تخفیف هم نیست. هم او طلبی دارد که باید پرداخت کنیم و هم باشگاه حقی دارد که امیدوارم به تفاهم برسیم.

*به خبرهایی که مبنی بر پیشنهاد اماراتی‌ها به کالدرون می‌شود اهمیت نمی‌دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *