رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خشونت بی‎سابقه در فرانسه؛ شاخص جرایم به مرز هشدار رسید

20:00 - 21 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۶۱۶۶
وزارت کشور فرانسه در گزارشی اعلام کرده که شاخص اکثر جرایم در این کشور افزایش یافته که در میان این جرایم، قتل و آزار و اذیت جنسی نیز به چشم می‎خورد.
افزایش اکثر شاخص‌های جرایم در فرانسه از جمله قتل و آزار جنسیبه گزارش گروه بین الملل ؛ تازه ترین آمار وزارت کشور فرانسه در خصوص جرایم ثبت شده توسط پلیس نشان می‌دهد اکثر شاخص‌های جرایم در این کشور از جمله قتل و یا آزار و اذیت جنسی افزایش یافته است.

دولت فرانسه با درجه‌ای از خشونت بی سابقه رو به رو شده است؛ این همان تحلیلی است که در اواخر ماه نوامبر پیتر بوسکت، هماهنگ کننده اطلاعات ملی فرانسه، ارائه داده بود.

همانطور که آمار‌ها نشان می‌دهند، تقریباً تمامی شاخص‌های جرایم در فرانسه به نسبت ۳ ماه گذشته در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند.

آمار‌ها نشان می‌دهند طی ۳ ماه گذشته، بیشتر شاخص‌های جرم و جنایت در مقایسه با ۳ ماه پیش از آن افزایش یافته است.

خشونت‌های خانگی در فرانسه طی این بازه زمانی ۸ درصد افزایش داشته که رشد قابل توجهی به شمار می‌آید؛ خشونت‌های جنسی و سرقت وسایل نقلیه ۶ درصد افزایش داشته است؛ سرقت بدون درگیری و خشونت و سرقت از خانه بیش از ۲ درصد رشد کرده‎اند و سرقت‌های غیر مسلح افزایش یک درصدی داشته‎اند.

ام بی اس نیوز می‎نویسد، علاوه بر این موارد، جرایمی همانند قتل در فرانسه طی ۳ ماه گذشته رشد صعودی داشته‎اند.

بر اساس گزارش‎ها، جرایم قتلی که در آنها حمله منجر به کشته شدن فرد شده است در فرانسه ۱۰ درصد رشد داشته که باعث افزایش نگرانی‌ها در این کشور شده است.
 

پاریس، پایتخت این کشور همچنان یک مسئله مهم امنیتی به حساب می‌آید. در ماه اکتبر گذشته، طبق ارقامی که مقام‎های محلی این شهر فاش کردند، بزهکاری در داخل پاریس با افزایش بسیار چشمگیری رو به رو شده است؛ از آغاز سال، ۳۵ هزار حمله در پاریس به ثبت رسیده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *