ابراهیمی: کار استیلی برای گرفتن بازیکن از تیم‌ها سخت است

6:40 - 24 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۶۶۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم امید بازیکنان لیگ برتری زیادی دارد، استیلی کار آسانی برای در اختیار گرفتن این بازیکنان نخواهد داشت.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در ارتباط با وضعیت تیم امید با هدایت حمید استیلی سرمربی این تیم اظهار داشت: باشگاه‌ها ۲۸ بازیکن دارند و با توجه به اینکه در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، رقابت‌ها سخت‌تر است، تیم‌ها می‌خواهند همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشند. به همین دلیل کار حمید استیلی برای گرفتن بازیکن از باشگاه‌ها برای تیم امید سخت خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص اردوی تیم امید تصریح کرد: تیم امید باید با باشگاه‌ها برای اردو زدن کنار بیاید تا بتواند بازیکنان مورد نیازش را در اختیار بگیرد. با توجه به اینکه اردوی تیم امید تقریبا طولانی است، باید با باشگاه‌ها تعامل کنند تا بتوانند بازیکنان را به تیم المپیک بیاورند. بیش از چهل سال است که تیم فوتبال ما به المپیک راه پیدا نکرده و امیدوارم این‌بار این اتفاق بیفتد و نیازش تعامل باشگاه‌ها با تیم امید است که البته باید منافع باشگاه‌ها هم در این تعامل دیده شود.

پیشکسوت فوتبال ایران پیرامون تعامل تیم امید با باشگاه‌ها افزود: در لیگ برتر همیشه نیم‌فصل دوم سخت‌تر است، تیمی مثل پارس جم در فصل قبل در نیم‌فصل اول صدرنشین بود، اما در نیم‌فصل دوم حتی سهمیه هم نگرفت؛ بنابراین در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تر است و با توجه به اینکه تیم امید بازیکنان لیگ برتری زیادی دارد، کار آسانی برای در اختیار گرفتن این بازیکنان نخواهد داشت.

ابراهیمی در مورد مشکلات فوتبال ایران گفت: مشکل فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ما مدیریت است، باشگاهی مثل پرسپولیس در این سال‌های اخیر چندین مدیرعامل عوض کرده و به محمدحسن انصاری‌فرد رسید. خوب از ابتدا نمی‌توانستند همین انصاری‌فرد را بگذارند و اینقدر مدیرعامل عوض نکنند. باشگاه‌ها که خوب باشند، یک لیگ پویا خواهیم داشت.

وی درباره وضعیت لیگ نوزدهم اظهار داشت: در فصل جاری لیگ برتر فقط استقلال و پرسپولیس از نظر فنی خوب بازی می‌کنند و من بازی سایر تیم‌ها را نپسندیدم. متاسفانه الان سرمربی استقلال رفته و استراچونی حق هم دارد که برود. اگر استقلال پول دارد چرا در زمان فتحی به استراماچونی نداد؟ اگر مشکل مالی هست خوب کسی به جای فتحی می‌آید هم همین مشکلات را خواهد داشت.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان در خصوص معضلات مالی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: اگر نمی‌توانیم پول سرمربی خارجی را بدهیم، چرا می‌آوریم؟ بازیکنان و مربیان خارجی قهر می‌کنند و به کشورشان می‌روند تا از این طریق فشار بیاورند و پولشان را بگیرند، اما ایرانی‌ها چکار کنند؟ چرا باشگاه‌های ما حساب و کتاب شفاف و حرفه‌ای ندارند و حتما باید کسی قهر یا شکایت کند تا پولش را بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *