جزئیات و نحوه شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به روایت سفیر ایران در عراق

9:43 - 13 دی 1398
کد خبر: ۵۸۲۶۹۶
دسته بندی: سیاست
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: ساعت ۱ بامداد امروز جمعه دو خودرویی که در حال انتقال شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس از فرودگاه بغداد به سمت شهر بغداد بودند، مورد حملات موشکی نیرو‌های آمریکا قرار گرفتند و همه سرنشینان این دو خودرو که ۱۰ نفر شامل محافظان و همراهان بودند، به شهادت رسیدند.

مسجدیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، «ایرج مسجدی» در ارتباط تلفنی با شبکه خبر، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ساعت ۱ بامداد امروز جمعه دو خودرویی که در حال انتقال شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس از فرودگاه بغداد به سمت شهر بغداد بودند، مورد حملات موشکی نیرو‌های آمریکا قرار گرفتند و همه سرنشینان این دو خودرو که ۱۰ نفر شامل محافظان و همراهان بودند، به شهادت رسیدند.

وی افزود: در حال انجام هماهنگی‌های لازم برای انتقال پیکر پاک شهدا به جمهوری اسلامی ایران هستیم.  

بیشتر بخوانید:

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با بیان اینکه خبر شهادت سردار سلیمانی و همراهانش در حدود ساعت ۲ و ۳۰ بامداد در عراق منعکس شد، گفت: از سحرگاه امروز تا این لحطه، افراد بسیار زیادی در حال تماس با ما در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد هستند که من از همه آن‌ها خواهش کردم که ابتدا اجازه بدهند کار‌های هماهنگی برای انتقال شهدا انجام شود.

مسجدی گفت: افراد شناخته شده عراقی که با ما در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد در تماس هستند به شدت ناراحت هستند و این اقدام جنایتکارانه آمریکا را به شدت محکوم می‌کنند.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/02/2414000_512.mp4']


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *