تهدید ترامپ درباره هدف قرار دادن اماکن فرهنگی ایران یک «جنایت جنگی» است

10:02 - 16 دی 1398
کد خبر: ۵۸۳۹۳۲
اظهارات گستاخانه رئیس جمهور آمریکا و تهدید وی به حمله به مراکز فرهنگی ایران با واکنش تند نمایندگان مجلس این کشور روبرو شده است.
تهدید ترامپ برای هدف قرار دادن اماکت فرهنگی ایران یک جنایت جنگی استبه گزارش گروه بین الملل ؛ «ایلهان عمر و الکساندریا کورتز»، نمایندگان کنگره آمریکا، اظهارات «دونالد ترامپ» را به دلیل تهدید به جنایات جنگی محکوم کردند.
 
«کورتز»، نماینده زن کنگره آمریکا در پاسخ به اظهارات «دونالد ترامپ» که ایران را تهدید به هدف قرار دادن ۵۲ مکان فرهنگی کرده بود، نوشت، «این یک جنایت جنگی است؛ تهدید برای هدف قرار دادن و کشتن خانواده‎ها، زنان و کودکان بی گناه همان کاری است که ترامپ تهدید به هدف قرار دادن اماکن فرهنگی کرده است؛ جنایات ترامپ او را به مردی سر سخت تبدیل نمی‌کند؛ این جنایت تهدید ترامپ را به یک هیولا تبدیل می‌کند.»

به گزارش میدل ایست مانیتور، «ایلهان عمر»، نماینده مینه سوتا همچنین تهدیدات دونالد ترامپ را به عنوان جنایات جنگی محکوم کرد.

این نماینده زن کنگره آمریکا در توییت خود نوشت، «دونالد ترامپ به ارتکاب جنایت جنگی در توییتر تهدید می‌کند؛ خدا همه ما را یاری کند.»
 

پیش از این نیز شمار زیادی از نمایندگان دموکرات، اقدام دولت تروریستی آمریکا را در ترور سردار سلیمانی مورد انتقاد قرار داده و آن را اقدامی غیرمسئولانه خواندند که خطر خونریزی در منطقه را افزایش می‌دهد. 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *