تکاوران دریایی ارتش به یاری ۴ روستای محاصره در آب شهرستان جاسک شتافتند

8:45 - 23 دی 1398
کد خبر: ۵۸۶۱۱۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
در پی جریان سیلاب در شهرستان جاسک استان هرمزگان، تکاوران و تفنگداران تیپ محمد رسول الله(ص) منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش به یاری ۴ روستای محاصره در آب شتافتند.

تکاوران دریایی ارتش به یاری ۴ روستای محاصره در آب شهرستان جاسک شتافتندبه گزارش گروه سیاسی به نقل از روابط عمومی ارتش، به دنبال بارش‌های شدید اخیر و جریان سیلاب در چندین روستای شهرستان جاسک استان هرمزگان، تکاروران و تفنگداران تیپ محمد رسول الله(ص) منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش و چند فروند از بالگرد‌های این منطقه به یاری مردم ۴ روستای محاصره در سیلاب شتافتند.

امیر دریادار دوم «کوروش محرابی» فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش در همین رابطه با بیان اینکه سد جگین در شمال شهرستان جاسک سرریز کرده است، گفت: شاهد طغیان بی‌سابقه رودخانه گابریک در شهرستان جاسک هستیم و ۴ روستا در محاصره سیل بی‌سابقه قرار گرفته‌اند که این ۴ روستا با اعزام نیرو‌های تکاور، تفنگدار و بالگرد‌های این منطقه به طور کامل تخلیه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: حدود ۲۰ نفر از مردم باقی‌مانده در یک روستا در محاصره سیلاب شدید بر فراز ساختمان یک منزل مسکونی قرار دارند که از نیرو‌های تکاور دریایی را برای جابجایی و انتقال آن‌ها اعزام کرده‌ایم و درهمین راستا از بالگرد نیز برای امداد رسانی استفاده می‌کنیم.

دریادار دوم محرابی خاطرنشان کرد: بارش باران در بالادست شهرستان جاسک شدت بسیار زیادی داشته، اما در شهر جاسک حدود ۸۰ میلی‌متر باران آمده است و مکان‌های امنی را برای مردم ساکن در روستا‌های در معرض سیل تعیین کرده‌ایم که بتوانیم آن‌ها را به سرعت اسکان دهیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *