حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم منشأ جریان‌سازی فکری برای آینده است

3:12 - 01 بهمن 1398
کد خبر: ۵۸۸۶۷۵
مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی معنویت، وحدت و شهادت طلبی را در نسل جدید بوجود آورد که در آینده‌ای نه چندان دور آثار این جریان سازی فکری را خواهیم دید.

مدیر حوزه علمیه استان تهران: مراسم تشیع پیکر شهید قاسم سلیمانی باعث جریان سازی فکری در آینده استحجت الاسلام و المسلمین محمدهادی رحیمی‌صادق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران - ۲۷ دی گفت: مقام معظم رهبری تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به یوم‌الله تعبیر فرمودند چرا که یک جریان فکری، شهادت طلبی و استقامت در جهان اسلام پایه‌گذاری کرد.

وی گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی معنویت، وحدت و شهادت طلبی را در نسل جدید بوجود آورد که در آینده‌ای نه چندان دور آثار این جریان سازی فکری را خواهیم دید.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی‌صادق با اشاره به اقدام ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام یکی از پایگاه‌های مهم آمریکا در عراق تصریح کرد: سپاه توانست با یک محاسبه بسیار دقیق، اقتدار و پیشرفت این کار را انجام بدهد و دیوار آهنینی که آن‌ها مدعی هستند از کار بیاندازد و همه موشک‌ها به یکی از مهمترین پایگاه‌های نظامی آمریکا اصابت کرد.

وی افزود: اگر این موضوع به خوبی تحلیل و به آن پرداخته شود نقطه عطف در تاریخ نظام و پیشرفت‌های علمی و دفاعی سپاه اسلام است و رهبر معظم انقلاب این دو مناسبت را یوم الله دانستند تا منشاء فکر و اثر و برنامه ریزی برای آینده باشد.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به ادعای سازش غربی‌ها و آمریکا مبنی بر اینکه طرفدار مردم ایران هستند، ادامه داد: این ادعا نادرست است و آن جنتلمن‌هایی که با کت و شلوار پشت میز مذاکراه می‌نشینند همان‌هایی بودند که دست‌شان روی ماشه بود و سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی و یارانش را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق گفت: این موضوع در بین مردم و جبهه مقاومت روشن است و آمریکایی‌ها وغربی‌ها قابل اعتماد نیستند گرچه با لبخند دم از مذاکره می‌زنند، اما آن‌ها پشت این دستکش مخملی، جز به نابودی جهان اسلام به چیز دیگری راضی نیستند.

وی اظهار کرد: مردم با حضور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شپبهد حاج قاسم سلیمانی و نماز جمعه هفته گذشته این را درک کرده‌اند و مسئولین نیز باید بیشتر تلاش و همراه با مردم در مواجه با دشمن موفق عمل کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *