آماده باش ۲۸۰ آتش نشان پایتخت برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

13:11 - 21 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۵۲۸۰
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بزرگ ازآماده باش بیش از ۲۸۰ آتش نشان درمسیر‌های مختلف راه پیمایی برای تامین ایمنی راه پیمایان تهرانی در روز ۲۲ بهمن امسال خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، واحد کیانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بزرگ گفت: برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در روز ۲۲ بهمن، ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار ۵۸ خودروی سنگین و ۲۹ خودرو سبک آتش نشانی و ۷۶ دستگاه موتور سیکلت عملیاتی همراه با ۲۸۰ آتش نشان در ۱۱۰ نقطه از مسیر‌های مختلف راه پیمایی، از ساعت ۵:۴۵ بامداد روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم آماده خدمت رسانی هستند.

وی تاکید کرد: علاوه بر آن چند ایستگاه ثابت آتش نشانی که در مسیر‌های شرق به غرب خیابان‌های آزادی، انقلاب و جنوب میدان آزاد تا میدان فتح قرار دارد و هم چنین تمامی ۱۳۱ ایستگاه آتش نشانی موجود در سطح پایتخت و ۱۹ گروه امداد و نجات این سازمان که در همه ایام به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند، به عنوان پایگاه‌های پشتیبانی آماده انجام خدمت می‌باشند.

کیانی خاطرنشان کرد: در این روز، مدیران عملیاتی آتش نشانی با خودرو‌های سازمانی به طور مستمر به گشت زنی پرداخته و وضعیت ایمنی مسیر‌های راهپیمایی را تحت کنترل قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعدادی از آتش نشانان غیر شیفت نیز در روز ۲۲ بهمن هم پای مردم تهران در راه پیمایی یوم اله ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و همچنین درصورت لزوم در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش نشانان همکاری می‌کنند.

معاون عملیات آتش نشانی از عموم شهروندان خواست تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی، سریعاً مراتب را با سامانه ۱۲۵ و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.


برچسب ها: آتش نشانی 22بهمن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *