ادامه واکنش هنرمندان به شیوع ویروس کرونا/«هادی حجازی‌فر» و فاصله از کارگردان «ماجرای نیمروز»

17:49 - 21 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۵۱۳۹
بیست و دومین روز از اسفند ماه ۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به آخرین تحولات در عرصه فرهنگ و هنر پیرامون شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و دومین روز از اسفند ماه ۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به آخرین تحولات در عرصه فرهنگ و هنر پیرامون شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.

تیتر
اوقات فراغت کرونایی خود را چگونه پر کنیم؟

نویسنده کتاب «بهار فصل کوچ تو بود» گفت: بهترین درمان را دوری از بخش‌هایی است که اخبار نادرست را ترویج می‌کنند و بهترین راه برای پر کردن اوقات فراغت خواندن و مطالعه کتاب‌هایی است که به آن‌ها علاقه داریم.

مرضیه کمالی‌نیا نویسنده کتاب «بهار فصل کوچ تو بود» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی پیرامون لزوم رعایت نکات بهداشتی برای رفع بیماری کرونا گفت: رعایت نکات بهداشتی به علت وجود بیماری کرونا یک امر ضروری برای تک تک افراد جامعه محسوب می‌شود، در شرایط کنونی مراقبت از خودمان و اطرافیانمان قطعاً به کاهش این ویروس کمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به نکات بهداشتی افزود: همه ما موظفیم که نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنیم و این امر موضوعی مهم و سرنوشت‌ساز است، مسئله امروز ما همانند افرادی است که در یک کشتی هستند اگر یکی از این افراد کشتی را سوراخ کند همه افراد غرق خواهند شد.

اوقات فراغت کرونایی خود را چگونه پر کنیم؟
کمالی نیا احترام به قانون را بهترین رویکرد برای گذراندن روز‌های اخیر دانست و تاکید کرد: اکنون که کرونا به عنوان یک مهمان ناخوانده وارد کشور شده لازم و ضروری است که به قوانین بهداشتی پایبند باشیم و برای گذراندن تعطیلات اقدام به مسافرت به سایر استان‌ها و یا شهر‌های مجاور نکنیم.

نویسنده کتاب «بهار فصل کوچ تو بود» رعایت بهداشت را یکی از واجبات مسلمانان دانست و تاکید کرد: رعایت بهداشت در اسلام همواره مورد تاکید قرار گرفته است، حال که بیماری کرونا قدم به کشور گذاشته باید توجه داشته باشید که رعایت بهداشت به عنوان یکی از واجبات باید برای همه افراد مد نظر قرار گیرد.

برای مشاهده کل خبر اینجا کلیک کنید

رفاقتم با کارگردان فیلم «ماجرای نیمروز» همچنان ادامه دارد/باید به یکدیگر فرصت می‌دادیم

بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز» گفت: مطمئن باشید همکاری و رفاقت من مهدویان ادامه دارد، اما به نظرم زمان آن رسیده تا به یکدیگر فرصت کار با دیگران هم بدهیم، وقت آن رسیده بود که با افراد دیگر کار کنیم و کمی تجربیات تازه‌ای را بدست بیاورم.

هادی حجازی‌فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، پیرامون عدم همکاری خود در پنجمین ساخته محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» گفت: من فکر می‌کنم به اندازه کافی در این سینما یاد گرفته ام و اثرم را نیز در آثار محمدحسین مهدویان گذاشته‌ام، من و محمدحسین همچنان رفیق هستیم، حتی همزمان با فیلمبرداری با «آتابای» و «درخت گردو» از وضعیت فیلم یکدیگر با خبر می‌شدیم و گپ می‌زدیم.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

تیتر
وی در همین راستا ادامه داد: در همان زمان ضبط فیلم «آتابای» به دلیل نزدیکی لوکشین‌های این فیلم با فیلم سینمایی «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان برای هم عکس می‌فرستادیم تا شاید لوکشین‌هایی که در آنها هستیم به درد طرف مقابل بخورد.

بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز» با اشاره به ادامه همکاری و دوستی با محمدحسین مهدویان تاکید کرد: مطمئن باشید همکاری و رفاقت من مهدویان ادامه دارد اما به نظرم زمان آن رسیده تا به یکدیگر فرصت کار با دیگران هم بدهیم. وقت آن رسیده بود که با افراد دیگر کار کنیم و کمی تجربیات تازه ای را بدست بیاورم. 

برای مشاهده کل خبر اینجا کلیک کنید

«ارتش سری» برای من و سام درخشانی نوشته شد

بازیگر فیلم «خوب بد جلف» گفت: فیلمنامه ارتش سری همچون نسخه اول خوب بد جلف برای من و سام درخشانی نوشته شد، این اتفاق یعنی وقتی نقشی را برای تو بنویسند اتفاق را جذاب می‌کند، زیرا نویسنده از ابتدا در تک تک لحظات فیلم تو را در اثر جای می‌دهد و کار را راحت می‌کند. 

پژمان جمشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، پیرامون همکاری خود با «پیمان قاسمخانی» در دو نسخه «خوب بد جلف» گفت: پیمان از دوستان قدیمی و صمیمی من است و همواره از اینکه با وی همکاری داشته باشم احساس رضایت می‌کنم، زیرا وی به خوبی می‌داند در یک فیلم چه می‌خواهد.

وی درباره حضورش در فیلم «ارتش سری» اضافه کرد: فیلمنامه ارتش سری همچون نسخه اول «خوب بد جلف» برای من و سام درخشانی نوشته شد، این اتفاق یعنی وقتی نقشی را برای تو بنویسند اتفاق را جذاب می‌کند، زیرا نویسنده از ابتدا در تک تک لحظات فیلم تو را در اثر جای می‌دهد و کار را راحت می‌کند.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

تیتر
بازیگر فیلم «خوب بد جلف» در همین راستا ادامه داد: من ارتش سری را در جشنواره فیلم فجر تماشا کردم و به شدت از دیدن این فیلم لذت بردم، به شخصه علاقمند به این فیلم شدم و امیدوارم مخاطبان هم در اکران نوروزی با این فیلم ارتباط برقرار کنند.

وی درباره همبازی شدن با «حامد کمیلی» در فیلم ارتش سری افزود: حامد کمیلی شخصیت بسیار دوست داشتنی و ارزشمندی دارد، کار با وی برای من به شخصه بسیار لذت بخش بود، زیرا فارغ از بازی خوب وی انسانی بسیار درست و حسابی است.

برای مشاهده کل خبر اینجا کلیک کنید

اخبار کذب زیادی درباره «ویروس کرونا» در فضای مجازی منتشر می‌شود

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه بسیاری از افراد در فضای مجازی بسیار اخبار، اطلاعات و آمار دروغینی را که موجب ترس مردم می‌شود را منتشر می‌کنند، نه تنها عملکرد این افراد صحیح نیست بلکه ترس و واحمه از چنین اخبار کذبی هم جایز نیست چراکه این خود یکی از مواردی است که موجب کاش ایمنی بدن افراد خواهد شد. 

لاله اسكندرى بازيگر سينما و تلويزيون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگى خبرگزارى ميزان پيرامون شيوع ويروس كرونا گفت: همه ما می‌دانیم که این روز‌ها، روز‌های بسیار سختی برای همه ما است، متاسفانه کشور ما هم مثل خیلی از کشورهای دیگر با مشکلات بزرگی که نشات گرفته از شیوع ویروس کرونا است مواجه شده اما من معتقدم جای نگرانی زیادی نیست چراکه در موارد مشابه زیادی بوده‌اند که بعد از مدتی کوتاه به حالت کنترل شده در آمده‌اند، این بار هم این اتفاق خواهد افتاد.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی لاله اسکندری اینجا کلیک کنید

تیتر
وی درباره اخبار غلط و منفی که در مورد ویروس کرونا در فضای مجازی به انتشار می‌رسد اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از افراد در فضای مجازی بسیار اخبار، اطلاعات و آمار دروغینی که موجب ترس مردم می‌شود را منتشر می‌کنند، نه تنها عملکرد این افراد صحیح نیست بلکه ترس و واهمه از چنین اخبار کذبی هم جایز نیست چراکه این خود یکی از مواردی است که موجب کاهش ایمنی بدن انسان خواهد شد و این موضوع به خودی خود خطر ابتلا به بیماری کرونا را افزایش خواهد داد.

اسکندری به مهمترین نکاتی که در چنین شرایطی می‌توان به آنها عمل کرد اشاره و ابراز کرد: مهمترین اتفاقی که در حال حاضر مهم و عملی است رعایت نکات و اصول بهداشتی همچنین عدم خروج از خانه و ماندن در منزل است، متاسفانه این روزها من ویدیوهایی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنم که مردم به شهرهای مختلف سفر کرده و مشغول شادی در خیابان ها هستند که بسیار خطرناک بوده و خطر ابتلا به این بیماری را بالا می‌برد.

برای مشاهده کل خبر اینجا کلیک کنید



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *