انتقاد نماینده زاهدان از دولت درباره چگونگی خروج افغانستانی‌ها از مرزهای سیستان و بلوچستان

11:48 - 26 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۶۰۱۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: متأسفانه افغانستانی‌هایی که در کشور ما هستند و بنا دارند از ایران بروند، صرفاً از طریق مرزهای استان سیستان و بلوچستان از کشور خارج می‌شوند.
انتقاد نماینده زاهدان از دولت درباره چگونگی خروج افغانستانی‌ها از مرزهای سیستان و بلوچستانحسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، گفت: متأسفانه افغانستانی‌هایی که در کشور ما هستند و بنا دارند از ایران بروند، صرفاً از طریق مرزهای استان سیستان و بلوچستان از کشور خارج می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر مردم سیستان و بلوچستان به اندازه کافی مشکلات دارند لذا ضرورت دارد برادران افغانستانی ما از طریق دیگر استان‌هایی که در آن مجاورت دارند، نیز از کشور خارج شوند نه اینکه همه آن‌ها به سیستان و بلوچستان اعزام و از آنجا خارج شوند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واقعا نمی‌دانیم چرا دولتمردان در این زمینه کم کاری می‌کنند و چرا خودشان را به خواب زده‌اند.
 
عضو  مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسئولان باید اینگونه مسائل را جدی بگیرند چرا که این استان به خودی خود مشکلات زیادی دارد و باید با تدابیر صحیح آن‌ها را کاهش داد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *