توصیه بازیگر پیشکسوت درباره بیماری کرونا/حضور عجیب پیمان معادی در سریال محبوب هالیوودی

18:22 - 26 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۶۶۴۰
بیست و ششمین روز از اسفند ماه ۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به نظر صدیقه کیانفر درباره چگونگی برخورد با کرونا اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و ششمین روز از اسفند ماه ۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به نظر صدیقه کیانفر درباره چگونگی برخورد با کرونا اشاره کرد.

سینما برای من عطشی تمام نشدنی است/اجرای ۲۰۰ اثر نمایشی در زمستان سرد تئاتر تهران

نخستین تصویر از فیلم سینمایی «آواتار ۲» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نخستین تصویر از نسخه دوم فیلم سینمایی «آواتار» رونمایی شد.، این فیلم به کارگردانی جیمز کامرون اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از تاریخ ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز خواهد کرد.

«در راه آب» نام دومین نسخه از فیلم تحسین برانگیز آواتار است. براساس آخرین اخبار ون دیزل بازیگر مطرح سینمای هالیوود در نسخه جدید آواتار در کنار بازیگرانی همچون «کیت وینسلت» و «سیگنوری ویور» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

نخستین تصویر از فیلم سینمایی «آواتار ۲» رونمایی شد////////////////سه شنبه

فیلمبرداری فیلم سینمایی آواتار ۲ یکی از محبوب‌ترین سه بعدی‌های سینمای هالیوود از پاییز سال ۲۰۱۷ آغاز شد. این در حالی است که چندی پیش جیمز کامرون از به تعویق افتادن ساخت این فیلم به دلیل مشغولیت خود در پروژه‌های دیگر خبر داده بود.

سیگنوری ویور بازیگر اصلی این اثر پیش از این از آغاز فیلمبرداری این فیلم در پاییز خبر داد و گفت که تمریناتمان برای شروع تولید آواتار ۲ را آغاز کرده‌ایم. کیت وینسلت، زوئی سالدانا، دیوید تولیس، اونا چاپلین، استیفن لانگ، سام ورتینگتون از جمل بازیگران نسخه دوم آواتار هستند.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

https://theater.ir/cache/2/attach/202003/324810_1372712334_850_567.jpg

ورشکستگی تئاتر در روز‌های پایانی سال ۹۸

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، تئاتر در هفته جاری همچون دو هفته ابتدای اسفند ماه با تعطیلی تمامی تماشاخانه های خود در تهران و شهرستان‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا روبرو بود.

شیوع کرونا مهمترین ضربه را به عرصه هنرهای نمایشی طی سالهای گذشته زد، این هنر که در کل حال و روز خوبی را در گیشه تجربه نمی کرد با تعطیلات اخیر رو به ورشکستگی نهاد، بسیاری از تماشاخانه های خصوصی اعلان ورشکستگی کردند و از سوی دیگر بسیاری از آثار اجرای خود را کنسل کردند. 

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار تئاتر طی هفته جاری اینجا کلیک کنید

«پرنیان هفت‌رنگ» و «نوروز در استودیو هشت» در رادیو نمایش

«پرنیان هفت‌رنگ» و «نوروز در استودیو هشت» به مناسبت نوروز از رادیو نمایش پخش می‌شوند. «پرنیان هفت‌رنگ» برنامه مفرح نوروزی است که از دوم تا پانزدهم فروردین از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود، این برنامه با توجه به نیاز روز شامل بخش‌های مختلفی است و امین بختیاری، مونا صفی و معصومه عزیزمحمدی گویندگان، مجید حیدری نویسنده و علی بهرامی تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده‌دارند. بخش‌های نمایشی این برنامه با هنرمندی بازیگران اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو تهیه و تولیدشده است.

برنامه تک قسمتی «نوروز در استودیو هشت» نیز اول فروردین ماه، از رادیو نمایش پخش می‌شود. دراین برنامه به مردم تأکید می‌شود که در خانه بمانند و به آن‌ها پیشنهاداتی برای بهتر گذراندن این ایام در خانه خواهد شد.

«نوروز در استودیو هشت» به تهیه‌کنندگی الهه سلحشور، گویندگی بهرام ابراهیمی، بهناز بستان دوست، امیر زنده دلان، صدابرداری فرزاد شریفی و با همراهی مهمانان برنامه حمید منوچهری، احمد گنجی، عباس محبی، بیوک میرزایی، نسرین زارع، محمد آقامحمدی، فرشاد آذرنیا، حمیدرضا هدایتی راد، معصومه عزیزمحمدی و حمیدرضا افتخاری ویژه نوروز در اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو تهیه و تولیدشده است.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

کتاب «یک تن و این همه مزار» داستانی جذاب و خواندنی از حسین ایل لو/ هوش و جسارت سبب شد تا فرماندهی برجسته در گردانه تخریبچی‌ها باشد

«یک تن و این همه مزار» داستانی جذاب و خواندنی از شهید حسین ایرلو

معصومه رمضانی نویسنده کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی پیرامون مضمون کتاب «یک تن و این همه مزار» گفت: کتاب «یک تن و این همه مزار» روایتی از زندگی شهید حسین ایرلو یکی از فرمانده هان لشکر تخریب المهدی است.

وی در همین راستا ادامه داد: کتاب «یک تن و این همه مزار» برای دوره سنی نوجوانان نوشته شده است و بیشتر به جنبه اخلاقی و زندگی این شهید بزرگوار پرداخته است. تلاش کردم تا با قلمی ساده و روان از ورای داستان‌های کوتاه، نوجوانان را با شهیدی ارزشمند آشنا کنم، پسری جوان با تیپ و ظاهری به روز روانه‌ جبهه و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی می‌گردد. شجاعتش خیلی زود به چشم می‌آید و فرماندهی گردان را به عهده اش می‌گذارند.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه آخرین کتاب منتشر شده  اینجا کلیک کنید

رمضانی ویژگی‌های شهید حسین ایرلو را مورد بررسی قرار داد و بیان کرد: شهید حسین ایرلو از بچه‌های استان تهران بود، اما در زمان جنگ به عنوان فرمانده لشکر شیراز انتخاب شد، هر چند این انتخاب در ابتدا مخالفانی داشت، اما پس از اینکه متوجه هوشمندی و جسارت شهید حسین ایرلو شدند با او همراه شده و موفقیت‌های ارزشمندی را رقم زدند.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

https://www.mizanonline.com/fileshttps://www.mizan.news/news/1398/12/26/2521667_750.jpg

پیمان معادی به سریال پرطرفدار «وست ورلد» پیوست

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با آغاز پخش فصل سوم سریال پرطرفدار «وست ورلد» نام پیمان معادی در جمع بازیگران اپیزود اول این فصل به چشم می‌خورد. حضوری که پیش از این اعلام نشده بود.

پیمان معادی در اپیزود اول از فصل سوم «وست ورلد» در نقش الیوت حضور کوتاهی دارد و باید دید در اپیزودهای بعدی این سریال هم نقش دارد یا حضورش به همین اپیزود محدود خواهد بود.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار پیرامون سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

داستان این مجموعهٔ تلویزیونی در یک شهر بازی وسترن خیالی در غرب آمریکا اتفاق می‌افتد که ساکنان آن را انسان‌های مصنوعی که «میزبان» نام دارند، تشکیل می‌دهند.

اساس فیلم‌نامه ربات‌هایی است که از خود هیچ اختیار و اراده‌ای ندارند و سپس داستان بر خودآگاه‌سازی و این ربات‌ها پیش می‌رود.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

«پدر پسری» سریال رمضانی شبکه ۵ سیما شد

«پدر پسری» سریال رمضانی شبکه ۵ سیما شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سریال طنز «پدر پسری» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی در حال آماده سازی در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه ۵ سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان سال آینده پخش می‌شود.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک (هر قسمت آن قصه‌ای مجزا دارد) پخش می‌شود.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

«پدر پسری» در قالب طنز موقعیت ساخته شده و نویسندگی آن بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است.

«پدر پسری» این روز‌ها با حضور بازیگرانی، چون مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور٬ کتایون بختیاری و یدالله شادمانی درحال تصویر‌برداری است.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

https://www.mizanonline.com/fileshttps://www.mizan.news/news/1398/12/25/2521019_826.jpg

عید امسال در خانه‌هایمان بمانیم/نکات بهداشتی درباره کرونا را جدی بگیریم

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر هیچ کاری ندارم و در خانه مشغول استراحتم، البته کارهایی بود اما اکثریت آنها تعطیل شدند و به همین دلیل من هم بیکارم.

بازیگر نمایش «هایلایت» پیرامون حضورش در عرصه رادیو اذعان کرد: خوشبختانه در ایامی که از سینما و یا تلویزیون پیشنهادی نداشته باشم، رادیو همواره برایم کار بوده و هست، البته بعد از شیوع بیماری کرونا میزان تولیدات کاهش پیدا کرده است. 

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

وی درباره پیشگیری در برابر بیماری کرونا اذعان کرد: من با توجه به سن و سالم از همان روز اول شیوع کرونا در خانه مانده ام، شاید خیلی سخت باشد و خود من هم خسته شده ام اما در شرایط فعلی تنها کاری که از ما بر می آِید این است که در خانه هایمان بمانیم. 

این بازیگر پیشکسوت سینما در همین راستا تاکید کرد: در شرایط شیوع کرونا مهمترین اتفاق به نظر من این است که مردم آرامش خود را حفظ کنند، بالاخره این بیماری از کشور خارج می شود پس نباید به خود استرس وارد کنند زیرا مشکلات روحی شاید گاهی خطرناک تر باشد. 

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *