فرهادیان: اگر کرونا ریشه‌کن نشود ورزشکاران را قرنطینه خواهیم کرد

5:02 - 10 فروردين 1399
کد خبر: ۶۰۸۵۲۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: اگر قرار باشد تمرینات ما زمانی آغاز شود که هنوز کرونا به طور کامل ریشه‌کن نشده باشد در آن صورت تمرینات خودمان را با رعایت کامل ایمنی و قرنطینه ورزشکاران پیگیری خواهیم کرد.

آرش فرهادیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص تعویق مسابقات المپیک اظهار داشت: این وضعیت برای همه کشور‌های دنیا به حساب می‌آید و بدیهی است ما هم باید تدابیر خاصی اتخاذ کنیم تا ورزشکاران‌مان آمادگی خودشان را حفظ کنند، البته باید کادرفنی در بخش بانوان و آقایان برنامه جدیدی ارائه بدهند. تعویق المپیک باعث شد تا هدفگذاری و برنامه‌مان دچار تغییر شود، اما مشکلی از این بابت وجود ندارد، چون کرونا سراسر دنیا را فرا گرفته و همه با این مشکل دست به گریبان هستند.

وی افزود: ما روی مسابقات گزینشی المپیک در بخش بانوان خیلی برنامه‌ریزی کرده بودیم و قرار بود ظرف ۲، ۳ ماه آینده این رقابت‌ها نیز برگزار شود، اما قطعا با شرایط فعلی به تعویق خواهد افتاد.

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو با بیان اینکه به زودی یک جلسه برگزار خواهیم کرد، گفت: یک جلسه به صورت ویدئو کنفرانس به زودی برگزار می‌شود که من به عنوان مدیر سازمان تیم‌های ملی، پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، هادی ساعی، فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی آقایان و مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان در این جلسه باید حضور داشته باشیم تا در خصوص دوره جدید تمرینات و برنامه‌ریزی که داریم صحبت کنیم و به یک جمع‌بندی برسیم تا از چه زمانی تمرینات را استارت بزنیم. اگر قرار باشد تمرینات ما زمانی آغاز شود که هنوز کرونا به طور کامل ریشه‌کن نشده باشد در آن صورت تمرینات خودمان را با رعایت کامل ایمنی و قرنطینه ورزشکاران پیگیری خواهیم کرد.

فرهادیان درباره مسابقات نوجوانان جهان و پومسه خاطرنشان کرد: قرار بود که مسابقات پومسه در دانمارک انجام شود و مسابقات نوجوانان و جوانان جهان هم داشتیم که زمان این مسابقات هم به احتمال بالای ۹۰ درصد تغییر پیدا می‌کند. فعلأ چیزی به ما اعلام نکردند، اما موضوعی که مشخص است همه برنامه‌ها تحت تاثیر قرار گرفته و باید ببینیم که زمان دقیق مسابقات چه هنگامی اعلام می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *