حمایت قضایی از طرح فاصله گذاری اجتماعی و مصوبات ستاد مدیریت و مقابله با کرونا

11:04 - 11 فروردين 1399
کد خبر: ۶۰۸۹۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد طرح فاصله گذاری اجتماعی را در راستای تأمین سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و از تشکیل پرونده قضایی برای فروشندگان الکل‌های تقلبی و برخی توزیع کنندگان متخلف تجهیزات پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، طرح فاصله گذاری اجتماعی را در راستای تأمین سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و گفت: همه شهروندان باید در اجرای این طرح پیشگیرانه نهایت همکاری را با اجرا کنندگان این طرح داشته باشند و از طرح فاصله گذاری اجتماعی و مصوبات ستاد مدیریت و مقابله با کرونا حمایت قضایی صورت می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری یزد اظهار کرد: دادستان‌های شهرستان‌های استان یزد و رؤسای دادگاه‌های بخش ضمن حضور فعال در جلسات ستاد شهرستانی مدیریت و مقابله با کرونا مأموریت یافتند تا ضمن صدور مجوز‌های قضایی لازم از ایستگاه‌های برقرار شده سرکشی و نحوه اجرای طرح را به صورت دقیق نظارت و کنترل نمایند.

وی تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات مجوز پلمپ و تعطیلی تمامی واحد‌های اقامتی که مسافر پذیرش کردند و تالار‌هایی که مراسم جمعی برگزار کردند صادر و با اقدامات اجرایی ضابطین و همکاری اتاق اصناف و اماکن، ده‌ها مرکز پلمپ شده است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *