قدردانی وزیر بهداشت از خدمات گسترده ستاد اجرایی فرمان امام برای مبارزه با ویروس کرونا/نمکی:راه‌اندازی ۴۰۳۰، تولید و تأمین میلیون‌ها ماسک و کیت تشخیص کرونا، کمک بزرگی به نظام سلامت بود که با مدیریت جهادی در ستاد اجرایی حاصل شد

20:01 - 12 فروردين 1399
کد خبر: ۶۰۹۲۲۱
همزمان با عصبانیت و هجمه مقامات امریکایی و رسانه‌های معاند علیه ستاد اجرایی فرمان امام ، وزیر بهداشت با ارسال نامه‌ای به رئیس ستاد اجرایی، ضمن برشمردن برخی از اقدامات ملی و جهادی ستاد اجرایی در راستای مقابله با کرونا ، از این تلاشها قدردانی کرد.

به گزارش گروه جامعه ، در بخشی از نامه سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام آمده است: "درپی شیوع بیماری ویروسی کرونا در کشور، اقدامات پیش‌گیرانه از گسترش شیوع بیماری و همچنین درمان و مراقبت از بیماران مبتلا، مستلزم همیاری ملی و بسیج تمام امکانات جمهوری اسلامی ایران بوده است. "

وزیر بهداشت در این نامه می‌افزاید: "ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در پرتو مدیریت جهادگرانه و توجه ویژه جنابعالی به امر سلامت اقدامات ارزشمندی از جمله راه‌اندازی خط تلفنی ۴۰۳۰ و ارایه ده‌ها هزار مشاوره تلفنی، تولید کیت‌های تشخیصی، انجام سلول درمانی، راه‌اندازی خطوط تولید و تأمین میلیون‌ها قطعه ماسک اعم از معمولی و پزشکی و تولید مواد ضدعفونی کننده در راستای کمک به نظام بهداشت و درمان و حفظ سلامت همگانی انجام داده است. "

در بخش دیگری ازاین نامه آمده: "بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از مجموعه معزز ستاد اجرایی فرمان امام در حمایت‌های بی‌دریغ از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بیان داشته و ضمن آرزوی تفوّق ملی بر بیماری کرونا توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند مسئلت دارم. "



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *