بحران توزیع ماسک‌های تاریخ مصرف گذشته در انگلیس

16:38 - 18 فروردين 1399
کد خبر: ۶۰۹۹۷۲
توزیع ماسک‌های تاریخ مصرف گذشته در میان کارکنان سرویس سلامت همگانی انگلیس نگرانی درباره احتمال ابتلای آن‌ها را به ویروس کرونا افزایش داده است.

استفاده کادر درمان انگلیس از ماسک های تاریخ مصرفبه گزارش گروه بین الملل ؛ رسانه‌های انگلیس گزارش دادند که دولت این کشور ماسک‌های تاریخ مصرف گذشته را در میان کارکنان سرویس سلامت عمومی این کشور قرار داده است.

کارکنان سرویس سلامت عمومی انگلیس در حال حاضر به درمان بیماران کرونایی در این کشور مشغول هستند و توزیع این ماسک‌ها نگرانی درباره احتمال ابتلای آنها را به کرونا افزایش داده است.

با این وجود برخی از مقام های انگلیس مدعی هستند که این ماسک‌ها آزمایش شده و ایمن هستند.

این خبر چند روز پس از آن منتشر شده که دولت انگلیس اعلام کرد ۱.۷ میلیون ماسک و اقلام محافظتی را در اختیار کارکنان سرویس سلامت عمومی این کشور قرار خواهد داد.

 

بیشتر بخوانید:

 

شیوع ویروس کرونا در انگلیس طی روز‌های اخیر روندی به شدت صعودی به خود گرفته و روز شنبه وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد که تنها در یک روز ۸۰۷ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۴۱ هزار و قربانیان به بیش از ۴ هزار نفر افزایش یافته است.

مقام های بهداشتی انگلیس همچنین به تازگی از مرگ یک کودک ۵ ساله در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

متخصصان و کارشناسان انگلیسی دولت این کشور را به دلیل نحوه مقابله با ویروس کرونا به شدت مورد انتقاد قرار داده و می‌گویند که این کشور در مهار کرونا با شکست مواجه شده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *