توضیحات اوجاقی در خصوص مسابقات ووشو در سال ۹۹

0:01 - 19 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۰۲۵۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی ووشو در خصوص رقابت‌های بین‌المللی پیش روی این رشته در سال جدید توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در روز‌هایی که تمام مسابقات بین‌المللی رشته‌های مختلف ورزشی تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته و لغو یا به تعویق افتاده است، رقابت‌های قهرمانی آسیای ووشو طبق برنامه قبلی در مهر سال ۹۹ به میزبانی هند برگزار خواهد شد.

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عدم تعویق رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: اکثر مسابقاتی که به تعویق افتاده قرار بود در ابتدای سال ۱۳۹۹ برگزار شود، اما مسابقات قهرمانی آسیا از ابتدا قرار بود مهر برگزار شود و حدود ۶ ماه تا زمان برگزاری این رقابت‌ها زمان باقی است. واقعا دلیلی هم ندارد این مسابقات به تعویق بیفتد، چون به امید خدا تا آن موقع ویروس کرونا ریشه‌کن خواهد شد.

وی افزود: رقابت‌های جام جهانی و مسابقات قهرمانی جهان جوانان هم در برنامه داشتیم که با تصمیم فدراسیون جهانی هر دوی این رقابت‌ها در آذر برگزار خواهد شد. رقابت‌های دانشجویان جهان چین هم که کلا لغو شد و قرار نیست برگزار شود.

سرمربی تیم ملی ووشو در پایان خاطرنشان کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا هم قرار بود اواسط تیر برنامه‌های تمرینی خود را آغاز کنیم و تا آن زمان برنامه خاصی نداریم و تنها امیدواریم هرچه زودتر این ویروس از بین برود تا زندگی مردم عزیز کشورمان به روال عادی برگردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *