جلیلی: شرایط برای آمدن ایوانوویچ به ایران مهیا نباشد، فکر دیگری خواهیم کرد

12:17 - 22 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۰۳۰۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: اگر لیگ برگزار شود و نتوانیم سرمربی و دو بازیکن خارجی خودمان را در پلی‌آف داشته باشیم، راهکار دیگری در نظر خواهیم گرفت.

مجید جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه در صورت ادامه لیگ بسکتبال چه سرنوشتی در انتظار سرمربی و بازیکنان خارجی این تیم خواهد بود، اظهار داشت: اول باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود تا پس از آن تصمیم‌گیری کنیم. در این شرایط بحرانی سرمربی و دو بازیکن خارجی خودمان را به جهت حفظ سلامتی آنها در شرایط بحرانی علی‌رغم مشکلات فراوان، تا اطلاع ثانوی به کشورشان فرستادیم.

وی ادامه داد: قطعأ هنوز شرایط برای برگزاری مناسب نیست و باید منتظر تصمیمات ستاد بحران کرونا و فدراسیون بمانیم. هر زمان فدراسیون تصمیم بگیرد، ما بعد از آن اقدام می‌کنیم. باید قبول کنیم لیگ در این شرایط از طراوت خود خارج شده و مطمئنم فدراسیون این شرایط را مد نظر قرار می‌دهد. باشگاه‌ها چاره‌ای نداشتند جز اینکه بازیکنان خارجی خود را به کشورهای خودشان بفرستند و فدراسیون باید این موضوع را هم ملاک قرار دهد.

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا تصریح کرد: سرمربی و بازیکنان هنوز تحت قرارداد ما هستند و هدف ما مانند تیم‌های دیگر تداوم لیگ است. در این وضعیت تیم‌هایی که بازیکنان خارجی دارند شرایط‌شان نسبت به سایر باشگاه‌ها خاص‌تر است. اگر لیگ برگزار شود و نتوانیم سرمربی و دو بازیکن خارجی خودمان را در پلی‌آف داشته باشیم در آن صورت راهکار دیگری در نظر خواهیم گرفت. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *