عاملان قتل راننده کامیون حامل کالا‌های اساسی دستگیر شدند/ عامل اصلی قتل به هلاکت رسید

19:43 - 18 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۰۵۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت:در درگیری مسلحانه مامورین پلیس ایرانشهر در شهرستان بم عامل قتل راننده کامیون حامل کالا‌های اساسی به هلاکت رسید.

عاملان قتل راننده کامیون حامل کالا‌های اساسی دستگیر شدند/ عامل اصلی قتل به هلاکت رسیدحجت الاسلام و المسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اظهار کرد: در درگیری مسلحانه مامورین پلیس اگاهی ایرانشهر در شهرستان بم شرور مسلح به نام وحید که عامل قتل راننده کامیونی در مورخه۱۳_۱_۹۹در محور بزمان به بم بوده به هلاکت رسید.

وی در تشریح این خبر گفت: راننده کامیون بار برنج داشته و گروهی از اشرار در سیزدهم فروردین ماه به وی حمله میکنند و راننده را به قتل می‌رسانند، پس از رصد‌های اطلاعاتی متهمین که در بم مخفی شده بودند با همکاری دادستانی بم و نیروی انتظامی این شهرستان و نیرو‌های اعزامی از ایرانشهر دستگیر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد گفت: در درگیری مسلحانه یکی از عاملین اصلی قتل راننده، که شرور سابقه دار منطقه بوده، به هلاکت رسید و ۳نفر از متهمین نیز دستگیر شدند که برای ادامه تحقیقات، با نیابت قضایی در اختیار ماموران در ایرانشهر قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: از این متهمین سه قبضه سلاح کشف وضبط گردید و ماموریت بدون هیچ گونه تلفات جانی و مالی به اتمام رسید.

 

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *