۴ هزار دیده بان پیشگیری ازجرم در گیلان تخلفات را گزارش می‌کنند

17:32 - 20 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۱۱۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آقایی با بیان اینکه تاکنون بیش از چهار هزار نفر در گیلان در سامانه سجام قوه قضاییه ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این افراد که دیده‌بان پیشگیری از جرم هستند در ۷۰ هسته عادی و تخصصی ساماندهی شده‌اند.

۴ هزار دیده بان پیشکیری ازجرم در گیلان تخلفات را گزارش می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ،معاون امور اجتماعی رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از چهار هزار نفر در گیلان در سامانه سجام قوه قضاییه ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این افراد که دیده‌بان پیشگیری از جرم هستند در ۷۰ هسته عادی و تخصصی ساماندهی شده‌اند.

آقایی  درادامه اظهار داشت: از دیده‌بانان درخواست کردیم تا تخلفات مرتبط با ویروس کرونا در سامانه سجام قوه قضاییه احتکار، گران‌فروشی و هرگونه تخلف در توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز مردم از قبیل ماسک، دستکش، الکل و ژل ضدعفونی را گزارش کنند. 
 
  بیشتر بخوانید:
وی در ادامه تاکید کرد:این افراد تهیه یا توزیع اقلام بهداشتی تقلبی و غیرمجاز، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، جایگاه‌های عرضه سوخت، نانوایی‌ها و مراکز عرضه نان را با توجه شیوع بیماری کرونا گزارش می‌کنند.

آقایی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را به سامانه سجام قوه قضائیه به نشانی Sajam.scpd.ir ارسال تا توسط کارشناسان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان مورد صحت سنجی و اقدام لازم قرار گیرد، گفت: گزارش‌های با فوریت به دستگاه ارسال و دادستان آن شهرستان به‌عنوان مدعی‌العموم بر عملکرد آن سازمان نظارت و پیگیری خواهد کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *