۷۷درصد از پرونده‌های معوق و مسن استان اردبیل تعیین تکلیف شده‌اند/ ابلاغ الکترونیک ۹۰ درصد اوراق قضایی

4:00 - 24 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۱۷۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در جهت کاهش موججودی پرونده‌های معوق، ۷۷درصد از پرونده‌های معوق و مسن تعیین تکلیف شده‌اند که موجب کاهش ۱۶ درصدی کل پرونده‌های استان اردبیل نسبت به سال قبل شده است.

۷۷درصد از پرونده‌های معوق و مسن تعییت تکلیف شده‌اندناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، درخصوص بخشی از اقدامات شاخص صورت گرفته در سال گذشته بیان کرد: ۷۷ درصد از پرونده‌های معوق و مسن تعیین تکلیف شده‌اند که موجب کاهش ۱۶ درصدی کل پرونده‌های استان اردبیل نسبت به سال 97 شده است.

وی افزود: ۹۰ درصد از اوراق به صورت الکترونیکی ابلاغ شده‌اند و ابلاغ الکترونیک نسبت به سال گذشته بیست درصد افزایش داشته است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: در پرونده‌های تجدیدنظر نیز کاهش ۴۰درصدی به دست آمده که تمام موارد مذکور در جهت کاهش اطاله دادرسی و سرعت و دقت در بررسی پرونده‌ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

عتباتی خاطرنشان کرد: استان اردبیل به لحاظ آمار در موضوع رسیدگی به پرونده‌های معوق، اولین استان در سطح کشور است و کاهش موجودی این پرونده‌ها با جدیت در دستور کار دستگاه قضایی استان اردبیل قرار دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *