عکس| انباشته شدن اجساد کرونایی در بیمارستان دیترویت آمریکا

12:35 - 26 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۵۴۶
بحران کرونا در آمرکا باعث شده تا ظرفیت بیمارستان‌ ها و سردخانه‌ های این کشور تکمیل شده و با چالشی جدی رو به رو شود.
به گزارش گروه بین الملل ؛ شیوع ویروس کرونا در آمریکا و روند صعودی قربانیان و افراد مبتلا در این کشور، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را با بحرانی جدی رو به رو کرده است.

ویروس کرونا در آمریکا تاکنون بیش از ۲۳ هزار انسان را به کام مرگ کشانده و نیم میلیون نفر از شهروندان آمریکایی را راهی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کرده است.

تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها در آمریکا به دلیل شمار چشمگیر بیماران از یک سو و اشباع سردخانه‌ ها و گورستان‌ها از سوی دیگر، دولت فدرال را در مرداب بحران کرونا فرو برده است.

تصاویر گور‌های دسته جمعی و انباشته شدن اجساد کرونایی در بیمارستان‌ های آمریکا حقیقی است که در این روز‌های بحرانی، در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ های جهان منتشر می‌شود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، که در روز‌های نخست ویروس کرونا را اتفاقی کم اهمیت جلوه می‌داد اکنون با این حقیقت که تمامی ۵۰ ایالت آمریکا در وضعیت اضطراری قرار گرفته، رو به رو است.

پایگاه نیویورک پست در گزارشی می گوید که در بیمارستان دیترویت در میشیگان تصاویر شوکه کننده از انباشته شدن اجساد کرونا در قفسه‌ها و بر روی صندلی منتشر شده است.
 
در همین حال «مارشال کوهن»، خبرنگار «س ان ان» در توییتی، نوشت «این تصاویر بهای واقعی بحران کرونا است که اغلب در رسانه‌ ها پخش نمی‌شود.»
 
این تصاویر که توسط یکی از کارکنان بخش فوریت‌ های پزشکی بیمارستان دیترویت گرفته شده، نشان می‌دهد که اجساد کرونایی در اتاق‌های خالی به دلیل اشباع سردخانه‌ ها انباشته شده اند.
 
ویروس کرونا جان ۱۵۰۰ نفر را در ایالت میشیگان  و ۲۳ هزار نفر را در سراسر آمریکا گرفته است.
 
 

تصاویر شکه کننده از انباشته شدن اجساد کرونایی در بیمارستان دیترویت
 
در این تصاویر دیده می‌شود که اجساد کرونایی بر روی یکدیگر در قفسه‌ ها قرار گرفته و حتی در اتاقی که مانند یک هتل است اجساد بر روی صندلی گذاشته شده اند.
 
 
تصاویر شکه کننده از انباشته شدن اجساد کرونایی در بیمارستان دیترویت
 
خبرنگار «سی ان ان»، همچنین می گوید در تصاویر، کیسه‌ هایی دیده می‌شود که در آنها لوازم شخصی اجساد کرونایی گذاشته شده است.
 
 
تصاویر شکه کننده از انباشته شدن اجساد کرونایی در بیمارستان دیترویت
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *