حضور ناشناس دادستان بندر ماهشهر در یک مراسم ختم/ بازداشت هنجارشکنان پروتکل‌های بهداشتی

1:00 - 28 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۳۰۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عصر دیروز در پی برگزاری یک مراسم ختم در بندر ماهشهر دادستان این شهرستان با حضور ناشناس در این مراسم، با قانون‌شکنان برخورد کرد.
حضور ناشناس دادستان بندر ماهشهر در یک مراسم ختم/ بازداشت هنجارشکنان پروتکل‌های بهداشتیبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، عصر دیروز در فاز ۳ بندر ماهشهر خانواده‌ای برخلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا اقدام به برگزاری مراسم ختم و تیراندازی هوایی کردند.
 
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر به محض اطلاع از برگزاری این مراسم به طور ناشناس در محل حضور یافت و دستورات لازم برای برخورد با هنجارشکنان را صادر کرد.
 
محمدی دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: با قاطعیت با برگزارکنندگان مراسماتى که موجب تجمع مردم می‌شود برخورد خواهد شد.
 
 محمدی اظهار کرد: امروز روز گذشته در پى برگزاری مراسم فاتحه و تجمعی که در خیابان پانزدهم فاز ۳ برگزار شده بود شخصاً به صورت ناشناس در محل حاضر و با صدور دستور ویژه و حضور فعال نیروى انتظامى تعدادی از عاملان دستگیر و بازداشت شدند.
 
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز عده‌اى خطر سرعت شیوع ویروس کرونا را درک نکرده‌اند و یا نمی‌خواهند درک کنند و باوجود این همه تذکر و آموزش و هشدار اقدام به برگزارى مراسمات و تجمع مى‌کنند.
 
دادستان ماهشهر خاطرنشان کرد: گویا برخی افراد اطلاعات و اخبار شهرستان مجاور که قریب به دو ماه کم‌ترین آمار ابتلا به کرونا را داشت و در پى برگزارى یک مراسم به یکباره آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آن شهرستان به بیش از ۲۰ نفر رسید، را نشنیده‌اند، یا نمی‌خواهند بشنوند.
 
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: در این ایام شیوع ویروس کرونا روزانه ۱۰۰ نفر بر اثر ویروس کرونا فوت کردند و برخى خود را به خواب زده‌اند. گویی که این تعداد قربانی کرونا هموطن ما نبوده و متوجه نیستند برگزارى این مراسمات ممکن است موجب ابتلاء و فوت صد‌ها نفر شود.
 
وی متذکر شد: لذا دوباره هشدار می‌دهم با توجه به نظر کارشناسان بهداشت و درمان مبنى بر شیوع سریع ویروس کرونا در مجالس و مراسمات به لحاظ عدم رعایت فاصله اجتماعى، وفق قانون با بانیان هرگونه مراسمى که موجب تجمع مردم شود به علت تهدید علیه بهداشت عمومى به شدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر عنوان کرد: صاحبان مراسم در صورت برگزارى مراسمات حتماً خود را براى برخورد قضایى و قانونى آماده کنند. در ضمن از تمام همشهریانى که در این ایام به منظور عدم انتشار ویروس، از برگزارى مراسمات ختم یا عروسى و تجمع خوددارى کردند کمال تشکر را داریم.
 
انتهای پیام‌/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *