آغاز طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در استان فارس

8:21 - 01 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۴۰۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
علی مبشری از آغاز طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی از امروز بر عرضه اقلام ضروری مردم در ماه مبارک رمضان نظارت می کنند و این نظارت ها تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این بازرسی ها با همکاری سازمان صمت ، اتاق های اصناف و شبکه های بهداشت در سراسر استان انجام می شود ادامه داد: طرح نظارتی رمضان در قالب نظارت های صنفی و بهداشتی برگزار و شعب ویژه ای نیز برای رسیدگی به پرونده های متشکله در این طرح پش بینی شده است.

مبشری عرضه کنندگان اقلام ضروری را موظف به رعایت قیمت های مصوب اعلامی از سوی ستاد تنظیم بازار دانست و افزود : با توجه به شرایط کشور و تبعات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا که اقشار کم درآمد را برای تامین مایحتاج زندگی دچار مشکل کرده ، از همه کسبه و بازاریان تقاضا داریم همچون گذشته نهایت انصاف را به خرج داده و تا حد امکان حاشیه سود خود را کاهش دهند.

   بیشتر بخوانید:

عضو ستاد تنظیم بازار شماره ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ را آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان اعلام و اضافه کرد: مردم عزیز موارد احتکار و گرانفروشی را به این سامانه‌ها اعلام کنند تا گشت‌ها نظارتی نسبت به پیگیری موضوع اقدام و متخلفین اعمال قانون شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *