رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چگینی: امیدوارم پنچاک سیلات و سامبو حضوری موفق در ایندورگیمز داشته باشند

15:23 - 12 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۷۱۵۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
دبیر فدراسیون انجمن‌ ورزش‌های رزمی گفت: به دنبال تشکیل ستادی برای برنامه‌ریزی و حمایتی مناسب جهت آماده سازی پنچاک سیلات و سامبو برای حضور در بازی‌های داخل سالن۲۰۲۱ هستیم.

افشین هادی چگینی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص حضور دو رشته این فدراسیون در بازی‌های ایندورگیمز اظهار داشت: خوشبختانه دو رشته پنچاک سیلات و سامبو فرصت حضور در بازی‌های ایندورگیمز ۲۰۲۱ را پیدا کردند و به همین دلیل به دنبال تشکیل ستادی برای تدارک هر چه بهتر ملی‌پوشان این رشته هستیم. ما در این دو رشته در سراسر کشور از پتانسیل بالایی برخورداریم و به طور حتم می‌توانیم در صورت آماده سازی مناسب عملکرد خوبی را از آن‌ها در این میدان شاهد باشیم.

وی افزود: انجمن‌ها و سبک‌ها مورد حمایت هرچه بیشتر فدراسیون قرار گرفته و تمام تلاشمان این است تا شرایط برای توسعه هر چه بیشتر آن‌ها فراهم شود. قطعا در صورت برنامه‌ریزی مناسب ضمن توسعه در آینده شاهد درخشش هر چه بیشتر استعدادهایمان در میادین بین المللی خواهیم بودیم.

دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی تصریح کرد: جا دارد از ریاست فدراسیون، وزیر ورزش و خانواده رزمی کشور تشکر کنم که فرصت همراهی را به عنوان دبیر نصیبم کردند و آرزو کنم بتوانم با تلاش، جواب خوبی به این اعتماد بدهم. دانش آموخته ورزش هستم و از مقطع دیپلم تا کنون که دانشجو دکتری هستم، تحصیلاتم در حوزه ورزش و مدیریت ورزشی بوده و به همین دلیل خود را از جنس ورزش‌های رزمی می‌دانم.

چگینی خاطرنشان کرد: امیدوارم در مدت حضورم به عنوان دبیر بتوانم در کنار رییس، نایب رییس، روسای هیات‌های استانی، کمیته‌های فدراسیون در راستای پیشبرد اهداف این مجموعه پویا و پرمخاطب و در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های بلندی در جهت اعتلای ورزش‌های رزمی کشور با اتحاد وهمدلی برداریم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *