راه اندازی سایت غیرحضوری اجرای احکام شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه

16:56 - 17 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۸۷۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه با بیان اینکه سایت غیر حضوری اجرای احکام راه اندازی شده است، گفت: تسریع در امور رسیدگی به پرونده‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت از اهداف راه اندازی این سایت است.

جبار تجری در گفت‌وگو با میزان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی روند پرونده های اجرایی سیستم نوبت دهی غیر حضوری در شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه راه اندازی شد.

رییس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه اظهار داشت: در راستای تکریم مراجعین به مجموعه شوراهای حل اختلاف مرکز کرمانشاه و جلوگیری از ازدحام های غیرمتعارف و امکان انتقال برخی از بیماری های واگیر دار و جهت تسریع در امور رسیدگی پرونده های اجرایی این واحد سیستم اینترنتی نوبت دهی در شوراهای حل اختلاف شهرستان کرمانشاه راه اندازی شد.

وی در ادامه افزود: شهروندان گرامی از تاریخ می توانند با مراجعه به سایت  833833.ir  نسبت به تعیین تاریخ و ساعت مراجعه با ثبت موارد خواسته شده در سایت اقدام و ازمراجعه حضوری امتناع کنند.

تجری ادامه داد: راه اندازی این سایت گامی در جهت افزایش و بهره وری رسیدگی ثانوی به پرونده های اجرایی و در بخشی دیگر اتلاف وقت مراجعین محترم و ارباب رجوع است. امیدواریم مردم عزیز نیز در این زمینه همکاری های لازم را با مجموعه شورا بتوانند هرچه بهتر نسبت به خدمات دهی و نتیجه پرونده ها اقدام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *