۳ زندانی جرایم غیرعمد فاروجی در انتظار کمک ۱۱۱ میلیونی خیرین

16:38 - 18 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۸۹۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس دادگستری شهرستان فاروج با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۳ نفر مددجوی فاروجی مرتکب جرایم غیر عمد در زندان شیروان به سر می‌برند، گفت: بدهی مددجویان مبلغ ۱۱۱ میلیون تومان است.
۳ زندانی جرایم غیرعمد فاروجی در انتظار کمک ۱۱۱ میلیونی خیرین - نخستین جلسه هماهنگی در خصوص نحوه اجرای مراسم جشن گلریزان به ریاست جعفری رییس دادگستری شهرستان فاروج برگزار شد.
 
جعفری ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر ازخیرین و نیکوکاران گفت: باتوجه به ممنوع بودن تجمعات بدلیل شیوع بیماری کرونا، امیدواریم همچون سال‌های گذشته با حمایت‌ها و کمک‌های خیرین و معتمدین اصناف و بازاریان همچون سنوات گذشته شاهد آزادی تعدادی دیگر از زندانیان جرایم غیر عمد مالی در شهرستان بوده وبا توجه به اینکه فضای امسال با فضای سال‌های گذشته کاملاًمتفاوت است دراین رابطه باید به دنبال تجربیات و راهکار‌های جدید باشیم تا کمک‌های مردمی برای آزادی مددجویان جرایم غیرعمد محقق شود. 
 
رئیس دادگستری فاروج در توضیح نحوه جمع آوری کمک‌های خیرین تصریح کرد: باتوجه به دستورالعمل ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا و نیز دادگستری کل استان این مراسم به صورت غیر حضوری با اعلام شماره حساب رسمی برگزار خواهد شد.
 
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی گفت: امسال شیوع کرونا نباید منجر به تعطیلی جشن گلریزان شود و باید از ظرفیت رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای برگزاری و جمع آوری کمک‌ها استفاده شود.
 
 این مقام قضایی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۳ نفر مددجوی فاروجی مرتکب جرایم غیر عمد در زندان شیروان به سر می‌برند خاطر نشان کرد: بدهی مددجویان مبلغ ۱۱۱ میلیون تومان است که امیدواریم با کمک خیرین و ستاد دیه به زودی آزاد و به آغوش گرم خانواده شان بازگردند.
جعفری در پایان در خصوص مصادیق جرائم غیر عمد گفت: زندانیان جرایم غیرعمد شامل محکومین مهریه، نفقه، تصادفات و محکومین مالی غیر از کلاهبرداری است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *