بازدید رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی از پارکینگ خودرویی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

13:00 - 19 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۸۹۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در بازدید از پارکینگ خودرویی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان،گفت: باید مشخص شود که کدام یک از خودرو‌ها در مراجع قضایی تعیین تکلیف نشده تا سریعتر در دادگستری مرکز استان یا شهرستان‌ها آن را پیگیری کنیم.

بازدید رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی از پارکینگ خوردویی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر- حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در بازدید از پارکینگ خودرویی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان خراسان جنوبی، گفت: در این مکان تمام وسایل نقلیه سبک و سنگینی که در استان توقیف می‌شود در محل نسبتا خوب و مناسبی نگهداری و حفاظت می‌شود که البته نواقصی هم وجود دارد از جمله آنکه پارکینگ مسقف در این پارکینگ بزرگ کم هست و با تلاش دوستان شورا این پارکینگ‌های مسقف باید افزایش پیدا کند تا بتوانیم در شرایط بهتر از آن چیزی که امروز در این پارکینگ مشاهده می‌کنیم وسایل نقلیه رو نگهداری کنیم.

وی ادامه داد: از سویی دیگر وسایلی که در این پارکینگ نگهداری می‌شود بعد از تعیین تکلیف توسط مراجع قضایی یا باید به مالک مسترد شده و یا به نفع دولت ضبط شود چراکه در هر حال جزء اموال عمومی است.

رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی تصریح کرد: شورا باید به عنوان یک امانتدار از وسایلی که به مردم مسترد می‌شود و خودرو‌هایی که به نفع دولت ضبط می‌شود وحکم بیت المال دارد، به خوبی نگهداری کند؛ این در حالی است که اکثر خودرو‌های نگهداری شده در این مرکز از این مورد هستند که با توجه به میزان مواد کشف شده و نوع جاسازی که صورت می‌گیرد دستور قضایی صادر می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی تصریح کرد: در مورد اکثر خودرو‌ها دراین مکان، هنوز از طرف مراجع قضایی کسب تکلیف نشده و هدف از این بازدید نیز آن است تا نسبت به فروش سریعتر خودرو‌ها با حکم ضبط، اقدام شود.

وی ادامه داد: همچنین باید مشخص شود که کدام یک از خودرو‌ها در مراجع قضایی تعیین تکلیف نشده تا سریعتر در دادگستری مرکز استان یا شهرستان‌ها آن را پیگیری کنیم تا با تعیین تکلیف آنها، دیگر خودرویی باقی نماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *