مهلت ارسال آثار چهارمین جشنواره رسانه‌های شهری تمدید شد

15:58 - 21 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۹۶۶۳
طبق آخرین تغییرات صورت گرفته، مهلت ارسال آثار چهارمین جشنواره رسانه‌های شهری تا دهم خرداد تمدید شد.

- بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، طبق آخرین تغییرات صورت گرفته، مهلت ارسال آثار چهارمین جشنواره رسانه‌های شهری تا دهم خرداد تمدید شد.
 
برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان به صورت حضوری نیز منوط به کاهش شیوع ویروس کرونا و تصمیم وزارت بهداشت و ستادملی مبارزه با کرونا است.
 
پژمان موسوی، دبیر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌های شهری  درباره تغییرات زمان و نحوه برگزاری این جشنواره گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۵اسفند سال گذشته تعیین شده بود. به دلیل شیوع ویروس کرونا و بحث فاصله‌گذاری اجتماعی، تصمیم بر آن شد که برگزاری جشنواره برای مدتی مسکوت گذاشته شود. روز گذشته شورای سیاست‌گذاری جشنواره تصمیم گرفت که با اضافه کردن یک بخش و تغییر فرآیند‌های برگزاری جشنواره از حضوری به آنلاین، آن را ادامه دهد. تغییر دیگری که اتفاق افتاد این بود که بخش ویژه جشنواره از موضوع «حق بر شهر» به «روزنامه‌نگاری بحران با نگاهی ویژه به بحران کرونا» تغییر پیدا کرد و بنابراین برگزیده ویژه جشنواره در این حوزه انتخاب خواهد شد. بقیه فرآیند‌ها و بخش‌ها نیز بدون تغییر و طبق فراخوان قبلی خواهد بود.
موسوی ادامه داد: مهلتی که برای ارسال آثار درنظر گرفته شده، تا ۱۰ خرداد است. از تاریخ ۱۰خردادماه فرآیند داوری جشنواره توسط هیأت انتخاب و هیات داوران، به‌صورت آنلاین انجام خواهد شد.
 
دبیر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌های شهری گفت: برای نحوه مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان، هنوز جمع‌بندی حاصل نشده است. اگر شرایط موجود به سمت کاهش شیوع کرونا پیش رفت، مراسم برگزاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد. ولی اگر تصمیم وزارت بهداشت و ستادملی مبارزه با کرونا عدم برگزاری مراسم به‌صورت حضوری باشد، اختتامیه جشنواره هم به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
 
علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت www.tehran.ir و www.shahrnevesht.tehran.ir آثار خود را ارسال کنند. همچنین ایمیل dilanfard@gmail.com و شماره تلفن ۰۹۳۳۹۸۷۳۷۰۱ هم برای ارسال آثار، پاسخگوی علاقمندان است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *