شعبانی: کشتی‌گیری که از انتخابی ۹۷ کیلو بیرون بیاید شانس مدال المپیک دارد

0:01 - 31 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۲۲۲۱۴
ملی‌پوش وزن ٩٧ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: با توجه به حضور مدعیان مطرح و نامدار هر کشتی‌گیری که از دل انتخابی این وزن بیرون بیاید شانس حضور روی سکوی المپیک را خواهد داشت.

علی شعبانی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تمریناتش در دوران کرونایی اظهار داشت: قبل از کرونا هم تمریناتم را به صورت مرتب همراه با حسن یزدانی پیگیری می‌کردیم، هر چند در این مدت کمی از شدت آن کم شده بود. البته در جریان تمرینات تمام موازین و اصول بهداشتی را رعایت می‌کنیم تا مشکلی ایجاد نشود.

وی در خصوص چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی تصریح کرد: هیچ کسی مخالف انتخابی نیست و بهترین تصمیم گرفته شده است. بخصوص اینکه باعث ایجاد انگیزه در بین تمام کشتی‌گیران می‌شود و همه این احساس را دارند که در صورت تلاش و کوشش شانس رسیدن به دوبنده تیم ملی را بدون هیچ حرف و حدیثی خواهند داشت.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد امیدهای جهان درباره رقابت مدعیان در وزن ٩٧ کیلوگرم گفت: شرایط برای همه تقریبا برابر است و همه باید از قهرمانی کشور شروع کنیم. البته بیشتر مدعیان این وزن در مازندران حضور دارند و به نوعی فیلتر اول و اصلی انتخابی استان مازندران است.

شعبانی تصریح کرد: با توجه به حضور مدعیان مطرح و نامدار به نظرم هر کشتی‌گیری که از دل انتخابی این وزن بیرون بیاید شانس حضور روی سکوی المپیک را خواهد داشت. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا رقابت خوبی با سایر رقبا داشته باشم و بتوانم صاحب دوبنده تیم ملی شوم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *