جعفری: فعلاً برنامه‌ای برای شروع مجدد اردوهای کشتی اعلام نشده است

12:06 - 02 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۲۹۸۱
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: فعلاً برنامه‌ای به منظور از سرگیری و شروع مجدد اردوهای تیم ملی اعلام نشده است.

حسام‌الدین جعفری در گفت‌وگو با میزان درباره زمان آغاز اردوهای تيم ملی کشتی فرنگی با توجه به فروکش کردن نسبی شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: فعلاً که برنامه‌ای به ما به منظور از سرگیری و شروع مجدد اردوهای تیم ملی اعلام نشده است. به محض اعلام فدراسیون کشتی برنامه‌ریزی برای آغاز اردوها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق اعلام مسئولان اجازه از سرگیری فعالیت‌های ورزشی در رشته‌هایی مانند کشتی از اواخر خرداد ماه خواهد بود؛ از طرفی با توجه به لغو بیشتر مسابقات در سال جاری میلادی برنامه قبلی برگزاری اردوهای تیم ملی تغییر خواهد کرد و شاید در ماه‌های پیش‌رو اردویی به صورت متمرکز برگزار نشود. پیش از این از سوی محمد بنا یک اردو برای تیرماه درخواست شده بود که باید ببینیم تا آن زمان اوضاع چگونه خواهد بود.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: البته طبق معمول ماه‌های اخیر کشتی‌گیران و کادرفنی با یکدیگر در ارتباط هستند و برنامه‌های تمرینی را دریافت می‌کنند تا به صورت انفرادی انجام دهند. هرچند این شیوه تمرینات نمی‌تواند چندان تاثیرگذار باشد، اما در اوضاع فعلی از هیچ بهتر است تا اینکه شرایط به صورت نرمال برگردد و امکان از سرگیری تمرینات متمرکز فراهم شود.

انتهای پیام /


برچسب ها: کشتی فرنگی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *