رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف ۲۸ دستگاه خودروی احتکار شده در خوی

8:00 - 06 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۳۳۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان شهرستان خوی بیان کرد: تعداد ۲۸ دستگاه خودروی صفر احتکار شده توسط یکی از نمایشگاه داران شهرستان خوی کشف و ضبط گردید.

اتونشر سه شنبه ساعت 6 صبح////کشف ۲۸ دستگاه خودروی احتکار شده در خوی

حمید صمدزاده در گفت‌و‌گو با میزان، با اعلام خبر کشف ۲۸ دستگاه خودروی احتکار شده در خوی گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات توسط منابع خبری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خوی، مبنی بر اینکه فردی مالک گالری خودرو در خوی اقدام به احتکار تعدادی خودروی صفر کیلومتر در پارکینگ منزل خود نموده بود که با ارائه گزارش و مستندات توسط مرجع انتظامی، دستور قضایی بازرسی محل‌هایی که مشارالیه اقدام به احتکار خودرو کرده بود، صادر گردید.

دادستان شهرستان خوی ادامه داد: در پی بازرسی انجام شده از محل‌های مذکور تعداد ۲۸ دستگاه خودرو در انواع و مدل‌های مختلف از جمله یازده دستگاه خودروی سواری پژو پارس، سه دستگاه هایما، سه دستگاه پراید، یک دستگاه خودرو ال نود، چهار دستگاه خودرو رنو ساندرو، دو دستگاه پژو ۴۰۵، سه دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه دنا کشف و نمایشگاه خودرو و پارکینگ نامبرده پلمب و پرونده جهت رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی به بازپرسی ارجاع گردید.

گفتنی است شهرستان خوی بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان استان آذربایجان غربی بعد از مرکز استان بوده و دومین شهر مهم استان آذربایجان غربی به حساب می‌آید.


برچسب ها: احتکار کشف خودرو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *