آخرین وضعیت جسمانی بازیگر «پدر سالار»/برگزاری نماز عید فطر در سراسر کشور

17:49 - 04 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۳۵۰۹
چهارمین روز از خرداد ماه ۹۹ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به آخرین وضعیت جسمانی «محمدعلی کشاورز» اشاره کرد.

- چهارمین روز از خرداد ماه ۹۹ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به آخرین وضعیت جسمانی «محمدعلی کشاورز» اشاره کرد.

تیتر

بهبود وضعیت جسمانی «محمدعلی کشاورز»/عارضه کلیه پشت سر گذاشته شد

آرمان امامبخش در گفت‌وگو با ، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: وضعیت عمومی و جسمانی کشاورز پس از بستری شدن در بیمارستان رو به بهبود بوده و وضعیتش به حالت پایدار در آمده است. خوشحالیم که وی هم اکنون در وضعیتی ثابت به سر می‌برد. 

وی در همین راستا ادامه داد: مشکلات و عارضه کلیه دلیل اصلی بستری شدن کشاورز در بیمارستان بود اما خوشبختانه وی از لحاظ کلیوی وضعیت خوبی داشته و همچنان تحت مراقبت پزشکان برای اندازه گیری درصد کراتین خود است. امیدواریم با توجه به روند بهبود کشاورز وی به زودی از بیمارستان مرخص شود.

محمدعلی کشاورز از بازیگران ماندگار و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در اصفهان متولد شد. این هنرمند که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است، در سینما، تئاتر و تلویزیون بار‌ها در نقش‌ها و ژانر‌های گوناگون حضور داشته است.

او که پیام روز ملی هنر‌های نمایشی سال ۱۳۹۸ را نوشته است در بازیگری، همراهِ علی نصیریان، زنده‌یاد جمشید مشایخی، داود رشیدی و عزت‌الله انتظامی پنج بازیگر مرد ماندگار تاریخ تئاتر و سینما و تلویزیون ایران به‌شمار می‌آیند.

کشاورز تاکنون در حدود ۵۰ فیلم سینمایی، بیش از ۳۰ سریال تلویزیونی و چندین تئاتر و تله‌تئاتر ایفای نقش کرده است.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

«صفر بیست و یک» همکاری تازه سیامک انصاری و جواد رضویان

«صفر بیست و یک» همکاری تازه سیامک انصاری و جواد رضویان

 - پس از شیوع بیماری کرونا اکثریت تولیدات سینما و تلویزیون از اوایل اسفند ماه سال گذشته متوقف شد و بسیاری از تولیدات سینمایی نیز اکران خود را به دلیل تعطیلی سالن‌های سینما متوقف کردند.

حال پس از گذشت نزدیک به سه ماه از شیوع کرونا، برخی از آثار تلویزیونی ضبط خود را آغاز کرده‌اند، جشن سربرون شاید اولین نماینده تلویزیون در آغاز دوباره تولید بود، البته تلویزیون طی دوران قرنطینه دست پر بود و توانست با آثار همچون «نون.خ» و «زیرخاکی» مخاطبان بسیاری را پای جعبه جادو بنشاند.

براساس آخرین اخبار پروژه‌ای تازه‌ای در بخش تولید تلویزیون آغاز شده است، پروژه‌ای که حاصل همکاری دوباره بازیگر و کارگردان فیلم سینمایی «زهرمار» است، تصویر برداری مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان و تهیه کنندگی مهدی فرجی در تهران آغاز شد.

با پایان پیش تولید و مشخص شدن کامل عوامل و بازیگران سریال صفر بیست و یک تصویر برداری این مجموعه تلویزیونی در تهران آغاز شد، فیلمنامه سریال صفر بیست و یک توسط شبنم وثوقی و هدی ایزدی نوشته شده و سیامک انصاری و جوادرضویان علاوه بر کارگردانی سریال به عنوان بازیگر نیز جلوی دوربین خواهند رفت

همچنین تاکنون علاوه بر سیامک انصاری، سید جواد رضویان حضور مهدی فخیم زاده، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، مهبد بیور، رحمت نوری، محمد ماهان فلاحتی، آللا و لیانا سخایی به عنوان بازیگر در این سریال قطعی شده است.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

«ملداش» روایتی از عشق به زندگی و خانواده است

«ملداش» روایتی از عشق به زندگی و خانواده است

مهدی کرد فیروز‌جایی در گفت‌وگو با  پیرامون مضمون کتاب «ملداش» گفت: کتاب «ملداش» داستانی خواندنی از زندگی یک شخصیت روحانی است که به حوالی مازندران رفته و به تعلیم دینی مردم مشغول شده است، این کتاب در انتشارات معارف نشر یافته است.

وی در همین راستا ادامه داد: این روحانی به نام ملاداداش ایلچی به همراه همسرش به یکی از روستا‌های استان مازندران می‌رود، او همسرش را با خود همراه می‌کند تا کمی از غم و ناراحتی‌های ناشی از بیماریش را از یاد او ببرد، اما حوادث و رخداد‌ها شرایط دیگری را برای زندگی این روحانی و همسرش رقم می‌زند.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

وی فصل‌های جذاب و مهم کتاب «ملداش» را مطرح و ابراز کرد: من معتقدم، برخورد این روحانی و وفادری او نسبت به همسرش نکته جذاب و ارزشمند است، او علیرغم تمام سختی‌ها و سخن‌های متعدد تلاش دارد تا زندگی خود را حفظ کند، علاقه او به زندگی کوچک ولی گرمش سبب شد تا به همراه همسرش سفری کاری به روستایی از توابع استان مازندران داشته باشد، اما در آنجا به علت اشتباه در یکی از احکام زبح باعث ضرر یکی از روستاییان که تمام داراییش تنها سه گاو بوده می‌شود.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

https://www.mizanonline.com/fileshttps://www.mizan.news/news/1399/3/4/2600862_818.jpg

برگزاری باشکوه نماز عید فطر با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی

 - نماز عید سعید فطر صبح امروز یکشنبه ۴ خرداد به دلیل وجود ویروس کرونا، با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا در اقصی نقاط ایران اسلامی برگزار شد. 

نمازگزاران از لحظات آغازین صبح روز چهارم خرداد ماه خود را به اماکن برگزاری این نماز عبادی رسانده و در صف‌های طولانی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به اقامه نماز عید فطر پرداختند، تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و سایر نقاط کشور شاهد حضور مردمی در مراسم نماز عید فطر بود. 

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

شهر تهران به عنوان پایتخت کشور با بیشترین حضور مردمی در اقامه نماز عید فطر روبرو بود، مشهد مقدس نیز دیگر شهری بود که از بامداد روز چهارم شاهد حضور مردم در خیابان‌ها بود. 

نماز عید سعید فطر در اکثریت نقاط کشور در اماکن محیطی برگزار شد و بیشتر مساجد در محیط‌های مجاور خود امکان برگزاری این نماز را برای تمامی مسلمانان کشور فراهم آورند. 

شاید پیشتر به دلیل بیماری کرونا انتظار می‌رفت که نماز عید فطر با جمعیتی کمتر از سالهای گذشته برگزار شود، اما نکته جالب توجه آنجا بود که مردم بار دیگر در کنار یکدیگر ایستادند تا علاوه بر برپایی جشن عید فطر به استقبال ماه شوال بروند. 

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.
 
 
سلامت جامعه نسبت به بازگشایی سالن‌های تئاتر اولویت دارد/حمایت از اهالی نمایش در حد حرف است

رامین ناصرنصیر در گفت‌وگو با ، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: بعد از شیوع کرونا نزدیک به یک ماه سر هیچ پروژه‌ای ندارم اما از بیستم فروردین ماه مشغول بازی در سریال «جشن سربرون» به کارگردانی «مجتبی راعی» هستم و فیلمبرداری این اثر بار دیگر آغاز شده است. 

وی در همین راستا ادامه داد: علاوه بر سریال جشن سربرون مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «بچه محل» هستم که از شبکه دوم سیما مشغول به پخش است، جشن سربرون به تازگی کار خود را دوباره آغاز کرده و با توجه به گسترده بودن پروژه احتمالا تا پایان سال مشغول این پروژه باشم. 

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی رامین ناصرنصیر پیرامون سریال «جشن سربرون» اینجا کلیک کنید

وی درباره کیفیت سریال «جشن سربرون» افزود: به شدت از پروسه ساخت این سریال راضی هستم، زیرا این سریال فیلمنامه بسیار خوبی دارد و مجتبی راعی هم به خوبی و با وسواس اثر را به جلو می برد، شخص بنده به موفقیت این سریال نزد مخاطبان تلویزیون بسیار امیدوارم. 

بازیگر سریال «جشن سربرون» در قبال تئاتر و سینمای پساکرونا اضافه کرد: نگاه به این مقوله نمی‌تواند سردستی باشد، هنر پساکرونا نیازمند نگاهی کارشناسانه است، کرونا بدون شک در نگاه مردم به هنر هم تغییرات فراوانی خواهد کرد، سینما و تئاتر بعد از پایان دوران کرونا مخاطبان قبلی خود را ندارد و باید با ریشه یابی درست و به موقع برای مخاطبان آینده سینما و تئاتر برنامه ریزی کرد، باز هم تاکید می‌کنم این مقوله بسیار مهم است و باید با فکر و صبر به آن نگریست و تصمیم گیری کرد. 

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *