افسری و جانبازی برای جمهوری اسلامی ایران امری مقدس است

14:30 - 09 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۴۶۳۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این که حضور در نیرو‌های مسلح و انجام وظیفه یک شغل نیست، گفت:افسری برای جمهوری اسلامی ایران یک امر مقدس است.
افسری و جانبازی برای جمهوری اسلامی ایران یک امر مقدس است  -  طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده اظهارداشت: یک افسر در نیرو‌های مسلح ایران باید هدف خود را جانبازی برای کشور انتخاب کند چرا این موضوع امری مقدس است.

امیر سرتیپ نصیرزاده خطاب به دانشجویان این دانشگاه با بیان اینکه شما در آینده نفرات زیادی را تحت امر خود قرار خواهید داد پس باید تمام زمان خود در دانشگاه را به آموزش بپردازید اظهار کرد: دلیل حضور دانشجویان به صورت شبانه‌روزی این است که از تمامی لحظات برای آموزش استفاده کنند و شما نیز باید این آموزش‌ها را بگذرانید.

وی با بیان این که امثال شهید لشکری الگوی ما هستند، گفت: این شهید بزرگوار با درجه ستوان دومی اسیر شد و ۱۸ سال در سلول انفرادی اسیر بود.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: دانشجویان باید همواره با روحیه و انگیزه بالا در حال آموزش باشند؛ شما باید هدف خود را به عنوان یک سلحشور و رزمنده‌ای که برای کشورش جان می‌دهد انتخاب کنید.

فرمانده نیروی هوایی با بیان این که حضور در نیرو‌های مسلح و انجام وظیفه یک شغل نیست، خاطر نشان کرد: اگر هدف شما جانبازی برای کشور باشد همیشه دارای روحیه خواهید بود؛ افسری برای جمهوری اسلامی ایران یک امر مقدس است.
 
 فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز و در آستانه سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب به همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری با حضور در ارتفاعات کوهسار ضمن قرائت زیارت عاشورا بر مزار شهدای گمنام، به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
 
انتهای پیام/  


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *