بازدید مدیر کل زندان‌های استان تهران از ندامتگاه ورامین

14:07 - 12 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۵۵۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل زندان‌های استان تهران به منظور بررسی وضعیت مددجویان و بازدید از پروژه‌های عمرانی در ندامتگاه ورامین حضور یافت.

بازدید مدیر کل زندان‌های استان تهران از ندامتگاه ورامین به منظور بررسی وضعیت مددجویان و پروژه‌های عمرانی- سید حشمت اله حیات الغیب در بازدید از ندامتگاه ورامین گفت: ارتقای فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان‌های استان تهران است.

مدیر کل زندان‌های استان تهران که به منظور بررسی وضعیت مددجویان و بازدید از پروژه‌های عمرانی در ندامتگاه ورامین حضور یافته بود گفت: رسالت مجموعه سازمان زندان‌ها تربیت افراد بزهکار و مهیا نمودن بستری جهت بازگشت سازنده آنان به اجتماع است.

حیات الغیب ادامه داد: ارتقای فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان‌های استان تهران است و اجرای این امر تنها با صرف هزینه، وقت و استفاده از ابزار و دانش متخصصان، اقدامات تربیتی محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش جهادگونه در زندان‌ها و رسیدن به اهداف متعالی سازمانی تصریح کرد: طی سال ۹۸ تحولات اساسی و بنیادین در سطوح اقدامات رفاهی، عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغال ایجاد شد؛ که نتیجه آن موجب دگرگونی مراکز تامینی و تربیتی استان تهران در این بازه زمانی کوتاه شد.

مدیرکل زندان‌های استان تهران همچنین ضمن اشاره به تأثیر باور‌های دینی و عقیدتی در رشد فکری و اخلاقی زندانیان اظهار کرد: ایجاد محیط شاداب و زیباسازی اماکن موجب ارتقای انگیزه تربیتی و خودسازی در زندانیان می‌شود که بر اساس آن مسیر بازگشت سالم به جامعه روشن‌تر می‎شود.

حیات الغیب در ادامه از تلاش‌های شبانه روزی مدیر ندامتگاه ورامین و مجموعه پرسنل آن مرکز تشکر کرد و افزود: روند رو به رشد ندامتگاه ورامین سرعت بیشتری به خود گرفته و در سال جهش تولید شاهد جهش و تحولات اساسی در تمام مراکز و زندان‌های استان تهران خواهیم بود.

در ادامه بازدید مدیرکل زندان‌های استان تهران به همراه رستمی معاون اداری مالی زندان‌های استان تهران از پروژه‌های در حال تکمیل مجتمع سالن‌های ملاقات و انتظار مراجعین، هواخوری و آمفی تئاتر واحد فرهنگی بازدید کرد و ضمن دیدار با مددجویان اندرزگاه‌های مختلف و سربازان وظیفه با آنان گفتگو و دستوراتی در خصوص رفع مشکلاتشان صادر کرد.

شایان ذکر است در این بازدید جمعی از مسئولین اداره کل زندان‌های استان تهران نیز حضور داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *