روحانی: خدمات رمضان عبدالله چراغی فراروی نسل‌های آینده در عرصه جهاد و مقاومت است

17:55 - 18 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۷۰۸۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس‌جمهور در پیامی به مناسبت درگذشت دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین نوشت: رمضان عبدالله منشأ خدماتی ماندگار در تاریخ مبارزات فلسطین شد که همچون چراغی فراروی نسل‌های آینده در عرصه جهاد و مقاومت خواهد بود.

روحانی: خدمات رمضان عبدالله چراغی فراروی نسل‌های آینده در عرصه جهاد و مقاومت است - حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت رمضان عبدالله دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.

متن پیام روحانی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ

(سوره توبه، آیه ۲۰)

ضایعه درگذشت مبارز راه آزادی و دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، دکتر رمضان عبدالله، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

این مجاهد و اندیشمند وارسته و پرتلاش عرصه مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی، تمام عمر پربرکت خود را وقف حمایت و دفاع از آرمان مردم مظلوم فلسطین نمود و منشأ خدماتی ماندگار در تاریخ مبارزات این کشور گردید که همچون چراغی فراروی نسل‌های آینده در عرصه جهاد و مقاومت خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به ملت شریف فلسطین، همرزمان و همه گروه‌های جهادی این کشور و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با شهدای فلسطین و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *