بازدید رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران از پارکینگ محل نگهداری وسایط نقلیه توقیفی

15:03 - 25 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۸۹۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی استان مازندران، به صورت سرزده از پارکینگ محل نگهداری وسایط نقلیه توقیفی پلیس ساری بازدید کردند.

بازدید رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران از پارکینگ محل نگهداری وسایط نقلیه توقیفی پلیس- رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی استان مازندران، به صورت سرزده از پارکینگ محل نگهداری وسایط نقلیه توقیفی پلیس ساری بازدید کردند.

در این بازدید که سایر اعضای هیأت نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی، مدیر کل تعزیرات حکومتی و رییس بازرسی انتظامی مازندران نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران هدف از این بازدید را اطلاع از نحوه نگهداری خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی و شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود در پاسخگویی به مردم و نظارت دقیق بر اجرای قوانین و مقررات عنوان کرد.

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان در ادامه این بازدید ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت پارکینگ محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی خطاب به صاحبان توقفگاه گفت: شما امانت دار مردم هستید و طوری برنامه ریزی کنید که هیچ آسیبی به خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها وارد نشود و مسائل حفاظتی و امنیتی را در نگهداری آن‌ها دقیق رعایت کنند.

وی تأکید کرد: عدم رعایت مقررات قانونی توسط مسئولان توقفگاه‌ها، برخورد قانونی و سلب امتیاز آن‌ها را در پی خواهد داشت.

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران همچنین به اشکالات موجود در فرآیند توقیف و ترخیص خودرو‌ها اشاره و بیان کرد: تمام تلاش مراجع قضایی و نظارتی این است تا هموطنانی که به هر دلیلی خودرو آنان توقیف می‌شود، متحمل کمترین وقت و هزینه در ترخیص وسیله نقلیه خود شوند.

این مقام قضایی از مسئولان ذی ربط خواست تا راهکار‌های موثر جهت برداشتن موانع قانونی تعیین تکلیف وسائط نقلیه مردم در مراجع قضایی و انتظامی را گزارش و اعلام کنند.

در ادامه این بازدید، به درخواست مراجعینی که در ترخیص خودرو با موانعی مواجه شده بودند، رسیدگی و دستور لازم جهت رفع مشکلات آنان صادر شد.


برچسب ها: حقوق شهروندی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *