امروز تکلیف میشو با شاهین مشخص می‌شود

9:06 - 03 تير 1399
کد خبر: ۶۳۱۱۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه شاهین شهرداری بوشهر قرار است امروز (سه‌شنبه) تکلیف بازگشت سرمربی خود را مشخص کند.

چند هفته‌ای است تمرینات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر آغاز شده و این تیم اردوی آماده‌سازی خود را در تهران به پایان رساند.

ابتدا قرار بود میشو کریستیچوویچ در آخرین روز‌های اردو به این تیم ملحق شود، ولی اردو تمام و از میشو خبری نشد. بعد گفته شد این مربی با شروع دوباره تمرینات در بوشهر راهی این شهر می‌شود، ولی یک هفته تمرین در بوشهر هم میشو را به خود ندید. ویدیو کنفرانس‌های پیاپی با این مربی تاکنون جواب نداده است و در حالی که کمتر از یک هفته به بازی مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان باقی مانده از سرمربی تیم شاهین بوشهر خبری نیست.

میشو ۶۲ ساله در مذاکرات اخیرش با سفارت کرواسی باخبر شده وضعیت بوشهر قرمز است و موج دوم کرونا آغاز شده است. از این رو، او ترسیده و خیال بازگشت ندارد. سفارت به این مربی گفته یک هفته دیگر صبر کند و پس از آن برای بازگشت به ایران تصمیم بگیرد. این، اما نمی‌تواند دردی از تیم شاهین دوا کند. به همین خاطر، مسئولان باشگاه شاهین امروز (سه‌شنبه) در جدی‌ترین جلسه خود با میشو، می‌خواهند وی را راضی به بازگشت کنند. از این رو، اگر در جلسه امروز بتوانند او را به ایران فرا بخوانند، به همکاری با او امیدوار خواهند شد و اگر میشو باز هم وعده امروز و فردا دهد مجبورند قید او را زده و با دستیارانش به کار خود ادامه دهند.

بدون شک این جلسه تکلیف تیم شاهین را مشخص می‌کند. آنچه مسلم است شاهینی‌ها در نظر ندارند برای میشو جانشینی انتخاب کنند، ولی اگر او نیاید تیم را به مهرداد کریمیان و شپارویچ که دستیاران میشو هستند می‌سپارند و فعلا در ذهن مسئولان باشگاه شاهین گزینه‌ای برای جانشینی میشو وجود ندارد. برخی از آنها معتقدند مربیانی که از آنها نام برده می‌شود فقط ساخته ذهن افرادی است که می‌خواهند خودشان را دوباره روی کار بیاورند. با این حال، از میشو شدیدا گله دارند و معتقدند اگر نیاید باید به هواداران توضیح دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *