مجرد: برای مدرسه‌سازی و والیبال با تمام قدرت به میدان می‌روم

13:05 - 03 تير 1399
کد خبر: ۶۳۱۴۳۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: به‌رغم مشغله‌های فراوان والیبالی، از هیچ کمکی برای نوسازی مدارس کشور دریغ نخواهم کرد.

- طبق اعلام سایت فدراسیون والیبال، علی‌اصغر مجرد که ۲۸ خرداد نشان سفیر مدرسه‌ساز خود را از وزیر آموزش و پرورش در نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان شمالی دریافت کرد، درباره ضرورت توجه به امر خیر مدرسه‌سازی، اظهار داشت: بعد از زلزله سال ۹۶ استان خراسان شمالی، عکس‌های زیادی از وضعیت مدارس استان با دیوار‌های ترک‌خورده و سقف‌های نگران‌کننده دیدم که بیان‌گر وضعیت نامناسب برای تحصیل دانش‌آموزان بود.

وی با بیان این که این مدارس حتی از نظر امکانات اولیه شامل نیمکت و میز شرایط مناسبی نداشتند، تصریح کرد: البته در دیگر استان‌های محروم کشور نیز شرایط بسیاری از مدارس مناسب نیست و برای برطرف کردن این مشکل، نیاز به همکاری خیرین و افراد نیکوکار است.

سرعتی‌زن ۲۳ ساله تیم ملی والیبال، ادامه داد: به همین دلیل فعالیت خودم را برای کمک به مدارس شروع کردم و پس از انتخاب به عنوان سفیر مدرسه‌ساز نیز تماس‌هایی از طرف خیرین و مدارس نیازمند کمک داشتم که امیدوارم با کمک مردم و همکاری با سازمان‌های ذی‌صلاح، گام‌های مثبتی در این زمینه بردارم.

مجرد که امسال با تیم والیبال سپاهان اصفهان در لیگ برتر شرکت می‌کند، درباره مسابقات پیش‌رو، گفت: لیگ بسیار سختی پیش‌رو داریم، زیرا چند تیم قدرتمند در لیگ برتر سال ۹۹ شرکت می‌کنند. به نظر من نتایج بازی‌ها را نیز نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

وی با اشاره به بازی‌های المپیک توکیو و حضور تیم ملی والیبال ایران در این رویداد مهم ورزشی جهان، تاکید کرد: چون امسال، سال المپیک است، همه تیم‌های با قدرت در لیگ برتر والیبال ایران شرکت می‌کنند و سپاهان نیز با تمام توان به مصاف حریفان خود می‌رود.

مدافع تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط تمرین تیم سپاهان با توجه به نگرانی‌های شیوع ویروس کرونا، گفت: بازیکنان و کادر فنی، قبل از شروع تمرینات تست کرونا دادند و این روند در مدت آماده‌سازی نیز تکرار خواهد شد. بازیکنان نیز پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، اما نباید فراموش کنیم که ویروس کووید ۱۹ همیشه در کمین است.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما مربی ایرانی مناسب تیم ملی است یا خارجی؟ گفت: من در این خصوص تصمیم‌گیرنده نیستم، اما امیدارم هر مربی که انتخاب شد، عملکردش به سود تیم ملی والیبال ایران باشد؛ زیرا بازی‌های مهم المپیک پیش‌رو است.

علی اصغر مجرد هشتم آبان سال ۱۳۷۶ در بجنورد متولد شد و قهرمانی نوجوانان آسیا، مقام سومی نوجوانان جهان و مدال نقره جوانان آسیا را در پرونده کاری خود دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، وی سابقه بازی در تیم‌های شهرداری بجنورد، رعد پدافند کاشان، ارتعاشات صنعتی ایران، کاله مازندران و شهرداری ورامین در لیگ دسته یک و لیگ برتر را دارد و با ۲۰۵ سانتی‌متر قد، توان پوشش اسپک و دفاع در ارتفاع ۳۵۰ و ۳۴۰ سانتی‌متری را دارد.

مدال طلای بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی سال ۲۰۱۷، پنجمی لیگ ملت‌ها سال ۲۰۱۹، قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۹ و صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز از دیگر افتخارات این بازیکن با انگیزه تیم ملی والیبال ایران است. همچنین وی در سال ۲۰۱۹ در کشور ژاپن توانست عنوان ارزشمند دومین مدافع برتر مسابقات جام جهانی را نیز کسب کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *