بررسی وضعیت کودکان کار در «شکلات تلخ»

9:07 - 10 تير 1399
کد خبر: ۶۳۳۳۹۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده برنامه «شکلات تلخ» گفت: از آنجا که بخش اعظمی از کودکان کار فعال در سطح شهر را اتباع تشکیل می‌دهند بر آن شدیم تا شرایط حضور و فعالیت آن‌ها را در کشور بررسی کنیم.

- برنامه «شکلات تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، شنبه و سه شنبه، ۱۳:۳۰ و یکشنبه و چهارشنبه، حوالی ۰۰:۳۰ بامداد، روی آنتن شبکه پنج می‌رود. 

مجتبی احمدی در گفت‌وگو با پیرامون موضوع برنامه «شکلات تلخ» گفت: از آنجا که بخش اعظمی از کودکان کار فعال در سطح شهر را اتباع تشکیل می‌دهند بر آن شدیم تا شرایط حضور و فعالیت آن‌ها را در کشور بررسی کنیم.

وی درباره میهمانان این قسمت از برنامه در برنامه «شکلات تلخ» بیان کرد: روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، طیبه سیاوشی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و غلامرضا مولابیگی، معاون قضایی نظارت بازرسی دیوان عدالت اداری، چند و چون حضور کودکان اتباع در ایران را تحلیل و در ادامه با نوجوان فوتبالیست افغانستانی که به دلیل شرایط خاصش نمی‌تواند فوتبال را در رده قهرمانی دنبال کند بررسی کردیم.

بنا بر این گزارش «شکلات تلخ» با موضوع کودکان اتباع زباله‌گرد هفته آینده پیگیری می‌شود. این برنامه تلویزیونی با اجرا مهدی اسماعیل‌تبار روان‌شناس فرهنگی و محمد جان‌نثاری روی آنتن می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *