دین‌محمدی: امیدوارم شرمنده هواداران نساجی نشویم/ بازیکنان استقلال نباید تمرکزشان را از دست بدهند

16:53 - 20 تير 1399
کد خبر: ۶۳۵۶۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به نظرم بازیکنان استقلال نباید تمرکز خودشان را از دست بدهند و برای این تیم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می‌کنم.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص بازی نساجی مقابل صنعت نفت در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی ما مقابل فولاد لغو شده اکنون باید تمام تمرکز خودمان را به بازی با صنعت نفت معطوف کنیم. در این مدت صنعت نفت نتایج خوبی کسب کرده و روی هم رفته تیم خوب و گردن کلفتی محسوب می‌شوند. شاگردان بهنام سراج در آبادان برای بیشتر تیم‌ها مشکل‌ساز می‌شوند. شرایط سخت آب و هوایی هم یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند برای ما دردسرساز شود، اما با این وجود ان‌شاءالله با ارائه بازی منطقی بتوانیم دست پر به خانه برگردیم.

وی در خصوص اینکه با توجه به مثبت شدن تست کرونا بازیکنان چند تیم لیگ برتری آیا پیگیری مسابقات تصمیم عقلانی است یا خیر، گفت: هر تصمیمی که مسئولان اتخاذ کنند باید منطقی باشد و امیدوارم در این شرایطی که در اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا قرار داریم تصمیم ایده‌آل و منطقی را بگیرند. از اینکه بازیکنان استقلال و فولاد کرونا گرفته‌اند خیلی ناراحتم، اما طبق قانون ستاد کرونا اگر تیمی بیشتر از ۲۵ درصد بازیکن کرونا داشته باشد بازی آنها لغو خواهد شد. در حال حاضر شرایط استرس‌زا و خطرناک است. امیدوارم مسئولان راه حل خوب و منطقی برای این مشکل پیدا کنند.

مربی تیم نساجی در مورد نتایج این تیم در دو هفته سپری شده از مسابقات گفت: در دو هفته‌ای که از شروع لیگ می‌گذرد بد نتیجه نگرفته‌ایم، اما به طور حتم با گذشت زمان تیم ما شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. انتظارات هواداران از تیم با ریشه نساجی زیاد است و ما هم موظف هستیم تا بتوانیم با ارائه بازی باکیفیت دل آنها را شاد کنیم. امیدوارم شرمنده هواداران نشویم و تیم را به جایگاهی که آنها انتظار دارند برسانیم.

دین‌محمدی پیرامون نتایج اخیر استقلال تصریح کرد: من هم مانند سایر پیشکسوتان شرایط استقلال را در رسانه‌ها پیگیری می‌کنم زیرا تمرکزم روی بازی خودمان در لیگ است. به نظرم بازیکنان استقلال نباید تمرکز خودشان را از دست بدهند و برای این تیم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس را می‌توان شانس اول قهرمانی دانست یا خیر، تصریح کرد: فعلاً چیزی در مورد قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس نمی‌توان گفت زیرا در فوتبال اتفاقات عجیب قریب زیاد افتاده، اما به طور حتم دو هفته دیگر مشخص می‌شود. امیدوارم موارد مربوط به پروتکل بهداشتی را رعایت کنیم تا کرونا زود از بین برود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *