تقوی: شرایط اقتصادی و کرونا اجازه دهد بهترین مربیان دنیا را برای تیم ملی می‌آوریم/ نمی‌توانیم به مبلغ قرارداد بازیکنان لیگ ورود کنیم

10:56 - 19 تير 1399
کد خبر: ۶۳۶۰۴۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: اگر شرایط اقتصادی و همچنین کرونا اجازه دهد می‌خواهیم بهترین مربیان دنیا را برای هدایت تیم ملی جذب کنیم

میلاد تقوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه آیا فدراسیون والیبال تصمیمی برای مقابله با افزایش بی‌رویه دستمزد بازیکنان لیگ برتر دارد یا خیر، اظهار داشت: شاید لیگ ما حرفه‌ای نباشد، اما بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و به جز والیبال شغل دیگری ندارند و به همین خاطر نباید به آنها خرده‌ گرفت که چرا دستمزدشان بالا است. ضمن اینکه فدراسیون والیبال نمی‌تواند به این موضوع ورود کند.

وی افزود: فدراسیون والیبال که مبالغ قراردادها را تعیین نکرده، بلکه این باشگاه‌ها بودند که این کار را انجام می‌دهند. ما نمی‌توانیم به باشگاه‌ها بگوییم با بازیکنان مورد نظرشان چگونه قرارداد ببندند. ضمن اینکه بازیکنان در یک سن محدود می‌توانند والیبال بازی کنند و نباید در حق آنها اجحاف شود.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در مورد اینکه تکلیف سرمربیگری تیم ملی چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: در حال حاضر با چند گزینه در حال مذاکره هستیم. اگر شرایط اقتصادی و همچنین کرونا اجازه دهد می‌خواهیم بهترین مربیان دنیا را برای هدایت تیم ملی جذب کنیم؛ چون وزن تیم ملی این را می‌طلبد؛ اما اگر قرار به استفاده از مربیان درجه دوی خارجی باشد مربیان ما به مراتب از آنها بهتر هستند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *