انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در مرکز ایران/ کشف ۴۶ قبضه سلاح جنگی

17:00 - 19 تير 1399
کد خبر: ۶۳۶۱۲۷
فرمانده انتظامی استان مرکزی از عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان در شناسایی و انهدام یک باند سازماندهی شده سلاح و مهمات خبر داد و گفت: از اعضای این باند ۴۶ قبضه سلاح جنگی و یک هزار و ۳۰۵ عدد فشنگ کشف شد.

- سردار "حسن مفخمی شهرستانی"  گفت: در تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس امنیت عمومی استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی لازم برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

وی ادامه داد: در چندین ماه تلاش شبانه روزی ماموران پلیس، محل فعالیت سرکرده این باند در یکی از استان‌های مرزی کشور شناسایی و مراقبت‌های نامحسوس در خصوص فعالیت‌های این فرد آغاز و مشخص شد که این فرد سلاح و مهمات غیرمجاز را به استان‌های مرکزی قاچاق می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی افزود: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی به این استان مرزی اعزام شدند و با انجام چندین عملیات، موفق به کشف ۴۶ قبضه سلاح غیرمجاز از اعضای این باند شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات‌ها ۶ نفر از اعضای این باند که در کار قاچاق سلاح و مهمات به یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند، در یکی از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند و یک هزار و ۳۰۵ عدد فشنگ جنگی که در خودروی آن‌ها جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان برنامه ریزی جامعی که در دستگیری سرکرده این باند انجام پذیرفت، ادامه داد: این فرد که از شگرد‌های مختلف برای فرار از دست پلیس استفاده می‌کرد، سرانجام در چتر اطلاعاتی پلیس استان گرفتار و در حال برنامه ریزی برای فرار از آخرین مخفیگاه خود در شهر محل سکونتش در این استان مرزی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس امنیت عمومی استان دلالت شد.


برچسب ها: پلیس سلاح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *