آخرین وضعیت بازیگر «سن پطرزبورگ» پس از ابتلا به کرونا

17:30 - 20 تير 1399
کد خبر: ۶۳۶۳۱۱
بیستمین روز از تیر ماه ۹۹ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به آخرین وضعیت «کیانوش گرامی» بازیگر سینما و تلویزیون پس از ابتلا به بیماری کرونا اشاره کرد.

- بیستمین روز از تیر ماه ۹۹ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به آخرین وضعیت «کیانوش گرامی» بازیگر سینما و تلویزیون پس از ابتلا به بیماری کرونا اشاره کرد.

مهمترین رویداد ادبی کشور زیر سایه موج جدید کرونا/برای رسیدن به نقش قاضی بارها به دادسرا رفتم


«کاش برگردی» نگاهی به زندگی نامه شهید مدافع حرم «زکریا شیری»

رسول ملاحسنی در گفت‌وگو با  پیرامون مضمون کتاب «کاش برگردی» گفت: کتاب «کاش برگردی» به زندگینامه شهید مدافع حرم «زکریا شیری» و روایت مادرش نگاه انداخته است، این کتاب توانسته در کمتر از دو ماه به دهمین چاپ خود برسد.

وی کتاب «کاش برگردی» را مورد بررسی قرار داد و ابراز کرد: «کاش برگردی»در ادامه روایت کتاب قبلی من است، شبی که شهید حمید سیاهکالی در سوریه زخمی شدند دو نفر دیگر از مدافعان حرم که از استان قزوین بوده و همرزم نیز شهید سیاهکالی محسوب می‌شدند به شهادت رسیدند، اما پیکر هیچ یک از آنان هرگز بازنگشت، شهید مدافع حرم زکریا شیری نیز یکی از این دو تن بوده است.

کتاب «کاش برگردی» نگاهی به زندگی نامه شهید مدافع حرم زکریا شیریاز است

ملاحسنی علت نوشتن کتاب «کاش برگردی» را بیان و ابراز کرد: احساس تکلیف من نسبت به شهید زکریا شیری سبب شد تا من نوشتن کتاب را در برنامه‌های خودم قرار دهم، از سوی دیگر مظلومیت وی برای من ارزشمند بود، اتفاقات پس از شهادت این شهید بزرگوار نیز عاملی دیگر برای جذب من به منظور نوشتن کتاب بود از این رو به سراغ مادر شهید رفتم و از گفته‌های وی پیرامون زندگی پسرش جویا شدم.

نویسنده کتاب «یادت باشد» به رویداد‌های پس از شهادت شهید زکریا شیری پرداخت و اظهار کرد: خانواده تا مدت‌ها شهادت زکریا شیری را قبول نمی‌کردند، ولی رویداد‌ها و خواب‌هایی که دیده شد باعث گردید این خانواده با اتفاق رخداد شده کنار بیاید، در همین زمان فرزند دوم شهید شیری به دنیا آمد و اتفاقات دیگری را در کنار خبر شهادت این شهید بزرگوار رقم زد.

وی مادر شهید زکریا شیری را به عنوان بهترین راوی در کتاب «کاش برگردی» معرفی و بیان کرد: مادر شهید زکریا شیری بهترین فردی بود که می‌توانست به زندگی این شهید بزرگوار بپردازد. مادری با صفا خوش بیان با سبک زندگی اسلامی بود، او در تربیت فرزندان بسیار دقت داشت و شیوه‌ای ارزشمند را برای تربیت فرزندان خود در پیش گرفته بود لذا ما شاهد وجود افرادی همچون شهید زکریا شیری هستیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

۳۰ درصد از ریه‌هایم درگیر بیماری کرونا شده است/تو را به جان عزیزانتان ماسک بزنید

کیانوش گرامی در گفت‌وگو با ، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود پس از ابتلا به بیماری کرونا گفت: من درست بیست روز است که اسیر بیمارستان و بیماری شده‌ام، من اشتباه کردم زیرا اگر در همان روزهای اول به جای دکتر رفتن به بیمارستان مراجعه می‌کردم وضعم به اینجا نمی‌کشید.

وی درباره آخرین روند درمانی خود اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد از ریه من درگیر بیماری کرونا شده است، وضعیتم به هیچ وجه خوب نیست، به هیچ وجه فکرش را نمی‌کردم که کارم به اینجا بکشد، تا به حال چنین بیماری و چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم، تنها امیدوارم بار دیگر بتوانم از روی تخت بیمارستان بلند شوم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره تشخیص پزشکان نسبت به بیماری خود افزود: بیماری کرونا ابعاد مختلفی دارد، واقعیت امر تمامی تیم پزشکی بیمارستان میلاد شبانه روز خواب ندارند، خسته شده‌اند، خودشان با وجود تمام رعایت‌هایی که می‌کنند بعضا آلوده به بیماری شده‌اند.

وی در همین رابطه اذعان کرد: پزشکان می‌گویند با توجه به وضع فعلی من بهتر است ادامه قرنطینه را به خانه ببرم اما چند روز پیش وقتی به خانه رفتم اما به یکباره نیمه‌های شب چشمانم سیاهی رفت، نفسم بند آمد و مجبور شدم بار دیگر به علت حاد شدن وضعیتم به بیمارستان برگردم. 

بازیگر فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» خطاب به همکاران خود و همین طور مردم تاکید کرد: به شما التماس میکنم که شوخی نگیرید، این بیماری شوخی‌بردار نیست، خود من باعث شدم که همسر و دو دخترم هم در خانه کرونا بگیرند، این وضع قابل تحمل نیست، از همه می‌خواهم به جان عزیزانشان ماسک بزنند، کمتر از خانه خارج شوند و اگر هم مجبور به ترک خانه هستند همه نکات اعمال شده را رعایت کنند.پ

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

Away

«دوردست» نخستین سریال فضایی با بازی «هیلاری سوانک»

 - نخستین تصاویر از سریال تلویزیونی «دوردست» با بازی «هیلاری سوآنک» منتشر شد، کمپانی قدرتمند نت فلیکس که به تازگی به بالاترین درصد سود دست یافته این تصاویر را به تازگی منتشر کرده است. 

این پروژه اولین بار در ماه می‌سال ۲۰۱۹ معرفی شد و آخرین نقش تلویزیونی سوانک خواهد بود که در سال‌های اخیر در «بوجک هورسمن» صداپیشگی کرده و در «باور» شبکه FX ظاهر شده است. او پس از یک سال وقفه در نقش یک فضانورد آمریکایی به نام «اما گرین» بازگشته است. 

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده اخبار پیرامون آخرین فیلم «جاستین تیمبرلیک» اینجا کلیک کنید

سریال «دور دست» بر روی شخصیت اما تمرکز می‌کند که باید با سیاره‌ی زمین، همسرش مت با بازی چارلز و دختر نوجوانش لکس با بازی «تالیتا بیتمن» وداع کند و به سمت مریخ برود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

«معرفت و آگاهی» دو وظیفه مهم مومنان در قبال «حضرت مهدی(عج)»/نماز روز جمعه مهمترین عمل در روز انتظار «ولی عصر(عج)»

مهدویت پدیده‌ای جهان شمول است

مجید غنائی در گفت‌وگو با  پیرامون لزوم ایجاد جامعه مهدوی گفت: بحث مهدویت یکی از مباحث مهم جامعه امروز محسوب می‌شود، زیرا مولفه‌های ارزشمندی را در خود نهفته دارد که لازمه جامعه سالم و پویا محسوب می‌شود. مبحث مهدویت در حقیقت با امید در جامعه پیوند خورده، چنانچه امید را از هر جامعه‌ای بگیرند آن جامعه با زوال روبه‌رو خواهد شد و تلاش و پویایی در نهاد جامعه خشکانده خواهد شد.

وی آمال و آرزوی‌های جامعه انسانی را مطرح و بیان کرد: یک جامعه آرمانی و ایده آل و یا به عبارت دیگر مدینه فاضله الزام‌هایی را در خود نهفته دارد. امید به ظهور منجی عالم بشریت و تشکیل حکومت بر عدل همان زندگی آرمانی و آرزویی است که تنها منحصر به جامعه و یا سرزمینمان نمی‌شود بلکه سراسر عالم را درگیر خود نموده است.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

غنائی شرایط جوامعی که به مهدویت اعتقاد ندارند را تشریح و ابراز کرد: بحران فکری برخی از افراد و جوامع نشان می‌دهد امید و ایمان در این جوامع نابود شده است و جوامع به زوال رسیده و افسردگی برخی از آنان را در بر گرفته است این امر به علت عدم امید به آینده ایجاد شده است.

غنائی مهدویت را از دیدگاه شیعه مورد بررسی قرار داد و افزود: مهدویت یکی از بال‌های تشیع است این مهم افق روشنی پیش روی اعتقادات جامعه اسلامی قرار داده و با ظهور تجلی می‌یابد، به عبارت دیگر پایان شب سیه سفید است. مهدویت حتی در فلسفه خلقت بشر نیز دیده می‌شود خداوند خود زمینه ظهور را در خلقت در نظر گرفته و در برنامه زندگی بشر آن را گنجانده است از سوی دیگر گره خوردن امید به ظهور و فراهم شدن زمینه تشکیل جامعه عادل مقوله‌های ارزشمند برای جامعه امروزی محسوب می‌شود و چنانچه این مهم وجود نداشته باشد قطعاً سازوکار‌های هستی با مشکل مواجه می‌شود، زیرا امید در بین جوامع نقشی کلیدی دارد.

وی لزوم توجه به گفتمان مهدویت را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: گفتمان مهدویت بر محور تلاش استوار گردیده این تلاش پویایی صبر و استقامت و حرکت است که نوآوری و بستر سازی برای ظهور را فراهم کرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»به چاچ هفتادم رسید

کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»به چاپ هفتادم رسید

 - کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»؛ روایت دوران حضور جانباز سرافراز سردار میرزامحمد سُلگی در دوران دفاع مقدس در کسوت فرماندهی گردان ۱۵۲ حضرت اباالفضل در لشکر انصارالحسین (ع) همدان، به قلم آقای حمید حسام است.

دیدن جلد کتابی که رویش نوشته خاطرات فرمانده گردان «حضرت ابالفضل(ع)»، آن هم با عنوان کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»، به‌خودی خود آنقدر جذاب هست که آدم را ترغیب کند به خریدن و خواندن آن. شاید برای همین است که سراسر کتاب، بوی آن حضرت را به خود گرفته و راوی داستان هم، در دست‌نوشته‌ای که در ابتدای کتاب، خودنمایی می‌کند، چنین نوشته است:

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه معرفی آخرین کتب‌ منتشر شده از انتشارات سوره مهر اینجا کلیک کنید

«از روزی که در ۶ سالگی روضه‌ی مشک و سقا را از پدرم شنیدم تا زمانی که دستم به داس و خوشه‌های گندم گره خورد، رد این بوی خوش را گرفتم تا به زیر علم عباس علیه‌السلام رسیدم. اتفاقی نبود. در دفتر تقدیر الهی همه‌چیز حساب و کتاب داشت که با شروع جنگ تحمیلی و تأسیس یگان رزمی استان همدان –انصارالحسن علیه‌السلام - به نوکری گردان حضرت ابالفضل علیه‌السلام منصوب شدم و تشنه آب، آب حیاتی که هنوز از مشک ابالفضل علیه‌السلام می‌ریخت و به تاریخ آبرو می‌داد.»

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *